Коли е-квиток повноцінно почне працювати в Києві?
На киян чекає тестовий режим роботи та нові турнікети на станціях метро.
На киян чекає тестовий режим роботи та нові турнікети на станціях метро.
Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 11 років та 6 днів. За цей час ми опублікували 26769 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
Стати членом Товариства | Хто ми такі?
Фото: report.if.ua
31 жовтня на Kyiv SmartCityForum Віталій Кличко анонсував появу та тестовий режим електронного квитка в Києві. Тестовий режим роботи нової електронної системи буде проходити у два етапи: «закритий» режим і дослідна експлуатація.
У неофіційній розмові з представниками КМДА «Хмарочосу» розповіли про запровадження закритого тестування для лідерів думок, активістів та журналістів, які ділитимуться досвідом експлуатації та виявлятимуть технічні несправності у системі. Група обраних киян, які отримають пластикові картки для оплати проїзду, зможуть користуватися е-квитками.
Після завершення закритого тестового режиму, який триватиме від двох тижнів до двох місяців, за оцінками співробітників різних відомств у місті, розпочнеться дослідна експлуатація. Вона триватиме орієнтовно до листопада 2019 року. Після цього система має почати працювати у звичайному режимі.
Також Віталій Кличко додав, що під час дослідної експлуатації е-квитком можна буде скористатись у всіх видах транспорту. Проте джерело в КМДА розповіло «Хмарочосу», що через неузгодженість програмного забезпечення у обладнанні «Київпастрансу» та «Київського метрополітену», кожен пасажир матиме дві картки – одну для метро, а іншу – для наземного транспорту. Щоб запустити е-квиток у метро, потрібно буде встановити на всіх станціях турнікети, які дозволять користуватись новою карткою та квитком з QR-кодом. Те саме стосується станцій швидкісного трамвая. Зараз такий турнікет існує лише на станції метро «Кловська».
Як обіцяють на презентаційному сайті КМДА, е-квиток у 2019 році буде діяти у комунальних автобусах, тролейбусах, трамваях та метрополітені. Точної дати, коли квиток почне діяти у фунікулері, міських електричках та маршрутках, поки немає. Жетони та одноразові квитки згодом планують замінити на квитки з QR-кодами, єдині для всіх видів транспорту.
Вартість пластикової картки, яку також презентували 31 жовтня, складатиме 40 гривень. ЇЇ можна буде придбати у спеціальних боксах, касах «Київського метрополітену» та «Київпастрансу», муніципальних та комерційних кіосках мереж «Союздрук», «ТурІнфо», «Т-Кіоск». Після купівлі картки потрібно буде зареєструватись в особистому кабінеті користувача. Контролери будуть мати спеціальні пристрої для перевірки електронного квитка.
Фото: Bogdan Maylove Зовнішній вигляд електронної карти.
Принцип оплати залишиться старий, потрібно буде платити за кожну пересадку окремо В КМДА аргументують це тим, що «кияни не будуть нервуватись, стоячи в заторах». Пільгові категорії, як і раніше, будуть мати право на безкоштовний проїзд.
Зазначимо, що в містах Європи, зокрема у Празі та Варшаві, діє зовсім інша система е-квитка. У цих містах кожен може купити квиток або картку, що діє певний час: одну годину, день, місяць, квартал чи рік. Із таким е-квитком можна робити безлімітну кількість пересадок.
Читайте також: Як має працювати е-квиток для громадського транспорту в Києві.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті