Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 121 днів. За цей час ми опублікували 24983 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: report.if.ua

31 жовтня  на Kyiv SmartCityForum Віталій Кличко анонсував появу та тестовий режим електронного квитка в Києві. Тестовий режим роботи нової електронної системи буде проходити у два етапи: «закритий» режим і дослідна експлуатація.

У неофіційній розмові з представниками КМДА «Хмарочосу» розповіли про запровадження закритого тестування для лідерів думок, активістів та журналістів, які ділитимуться досвідом експлуатації та виявлятимуть технічні несправності у системі. Група обраних киян, які отримають пластикові картки для оплати проїзду, зможуть користуватися е-квитками.

Після завершення закритого тестового режиму, який триватиме від двох тижнів до двох місяців, за оцінками співробітників різних відомств у місті, розпочнеться дослідна експлуатація. Вона триватиме орієнтовно до листопада 2019 року. Після цього система має почати працювати у звичайному режимі.

Також Віталій Кличко додав, що під час дослідної експлуатації е-квитком можна буде скористатись у всіх видах транспорту. Проте джерело в КМДА розповіло «Хмарочосу», що через неузгодженість програмного забезпечення у обладнанні «Київпастрансу» та «Київського метрополітену», кожен пасажир матиме дві картки – одну для метро, а іншу – для наземного транспорту. Щоб запустити е-квиток у метро, потрібно буде встановити на всіх станціях турнікети, які дозволять користуватись новою карткою та квитком з QR-кодом. Те саме стосується станцій швидкісного трамвая. Зараз такий турнікет існує лише на станції метро «Кловська».

Як обіцяють на презентаційному сайті КМДА, е-квиток у 2019 році буде діяти у комунальних автобусах, тролейбусах, трамваях та метрополітені. Точної дати, коли квиток почне діяти у фунікулері, міських електричках та маршрутках, поки немає. Жетони та одноразові квитки згодом планують замінити на квитки з QR-кодами, єдині для всіх видів транспорту.

Вартість пластикової картки, яку також презентували 31 жовтня, складатиме 40 гривень. ЇЇ можна буде придбати у спеціальних боксах, касах «Київського метрополітену» та «Київпастрансу», муніципальних та комерційних кіосках мереж «Союздрук», «ТурІнфо», «Т-Кіоск». Після купівлі картки потрібно буде зареєструватись в особистому кабінеті користувача. Контролери будуть мати спеціальні пристрої для перевірки електронного квитка.

Фото: Bogdan Maylove Зовнішній вигляд електронної карти.

Принцип оплати залишиться старий, потрібно буде платити за кожну пересадку окремо В КМДА аргументують це тим, що «кияни не будуть нервуватись, стоячи в заторах». Пільгові категорії, як і раніше, будуть мати право на безкоштовний проїзд.

Зазначимо, що в містах Європи, зокрема у Празі та Варшаві, діє зовсім інша система е-квитка. У цих містах кожен може купити квиток або картку, що діє певний час: одну годину, день, місяць, квартал чи рік. Із таким е-квитком можна робити безлімітну кількість пересадок.

Читайте також: Як має працювати е-квиток для громадського транспорту в Києві. 

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button