Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 297 днів. За цей час ми опублікували 26304 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: facebook.com/Kyivmetrobud

Восьмого листопада відбувся тендер на будівництво ділянки метро на житловий масив Виноградар, в якому перемогла компанія «Київметробуд».

В аукціоні брали участь ще дві компанії – київська «Інтербудмонтаж» та харківська «Тунельбуд». Документи останньої було відхилено.

Перша черга передбачає будівництво двох станцій – «Мостицька» і «Проспект Правди». Вартість робіт складе 6 млрд грн.

Це друга спроба провести закупівлі. Вперше «Київський метрополітен» оголосив тендер на будівництво ділянки Сирецько-Печерської лінії у січні 2018 року.  На перший тендер подавали заявки три фірми: «Інтербудтонель», «Київметробуд» і «Адамант» – компанія з Мукачева у складі корпорації «Укрбуд», діяльність якої контролюють народний депутат Максим Микитась і Юрій Пелих. Пропозицію «Адаманта» відхилили.

Наприкінці серпня компанія «Адамант» поскаржилася до Антимонопольного комітету, стверджуючи, що її позбавили права на участь у процедурі закупівлі незаконно, натомість заплющивши очі на проблеми з документами «Київметробуду». Слідчі Шевченківського управління поліції виявили ознаки підробки в документах, наданих компанією «Київметробуд», – а саме в банківських гарантіях.

Згодом тендер скасували на підставі «неможливості усунення порушень», що виникли під час торгів.

«Київметробуд» є постійним підрядником «Київського метрополітену» при будівництві метро, на його рахунку – усі 52 станції.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button