Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 273 днів. За цей час ми опублікували 23464 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: прес-служба КП «Київпастранс»

За 10 місяців 2018 року контролери «Київпастрансу» виявили 30 тисяч пасажирів без квитків. Такі дані отримав від підприємства у відповідь на свій запит депутат Київради Олександр Пабат.

За цей період було виписано штрафів за безквитковий проїзд на 3 мільйони гривень.

Як видно з таблиці, кількість «зайців» у міському транспорті щороку коливається в межах 35-45 тисяч осіб, проте 2015 рік був виключенням – тоді зафіксували лише 14 тисяч безквиткових пасажирів. Пабат припустив, що це могли бути або хвиля свідомості пасажирів, або збій у роботі КП.

Нагадаємо, 14 липня вартість проїзду в наземному транспорті зросла вдвічі – з чотирьох до восьми гривень. Першого листопада в Києві формально запустили електронний квиток. Йдеться про встановлені валідатори, якими кияни поки не можуть користуватися.

У листопаді у КМДА презентували проект Міської цільової програми розвитку транспортної інфраструктури на 2019-2023 роки, яка передбачає запровадження повноцінного єдиного квитка з широким набором тарифів.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button