Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 298 днів. За цей час ми опублікували 26311 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: Pixabay

Уряд Люксембургу обіцяє з літа 2019 року скасувати плату за проїзд у громадському транспорті, що включає трамвай, автобус і залізницю, повідомляє Independent.

Зараз разовий квиток коштує 2 євро на дві години. У такій маленькій країні, як Люксембург, одного квитка вистачає практично на будь-яку поїздку. За разову подорож у поїзді вагоном першого класу доведеться заплатити 3 євро. Безлімітний квиток на день – 4 євро, а річний безліміт – 150 євро (4800 грн). Для порівняння, у Києві 12 безлімітних місячних проїзних на чотири види транспорту коштують 15600 грн.

Але й такі помірні тарифи владі Люксембургу здаються зависокими, тому вже влітку квитки планують скасувати. Це заощадить витрати на збір та обробку оплати, а також заохотить відмовлятися від поїздок приватним транспортом. Зараз столиця потерпає від заторів, особливо на під’їздах до міста.

Деякі жителі ставлять до ідеї зі скепсисом. Вчитель Клод Моєн побоюється, що з часом це може відбитися на комфорті та якості перевезень. Він сумнівається, що це змусить автовласників пересісти на громадський транспорт. Також невідомо, чи залишиться поділ на класи у поїздах після скасування плати за проїзд.

Видатки на транспортну систему Люксембургу складають близько 1 млрд євро на рік.

Новий коаліційний ліво-центристський уряд Люксембургу також планує легалізувати каннабіс та запровадити два додаткові вихідні на рік.

Нагадаємо, з 2013 року безоплатний громадський транспорт запровадили у Таллінні. З липня 2018 року регіональній владі Естонії дозволили на свій розсуд скасовувати плату за проїзд у громадському транспорті, розраховуючи на державні субсидії.

Влада 11-мільйонного Парижу теж розмірковує над скасуванням плати за проїзд у муніципальному транспорті, оскільки непокоїться рівнем забруднення повітря та викидами від автомобілів.

Київська адміністрація у липні вдвічі підняла тарифи на проїзд у громадському транспорті.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button