Кияни діляться досвідом проїзду за електронним квитком Kyiv Smart Card
Дізнатися, чи спрацювала ваша картка, можна від контролерів.
Дізнатися, чи спрацювала ваша картка, можна від контролерів.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Жителі Києва починають користуватися новим електронним квитком – Kyiv Smart Card, яким можна оплачувати проїзд як у метро, так і в наземному громадському транспорті.
Про тестовий запуск КМДА оголосили першого листопада минулого року, але електронний квиток так і не запрацював. У січні встановлені у транспорті валідатори почали зчитувати «Картку киянина» для пільгового проїзду. У лютому кияни самі вирішили потроху опановувати новий спосіб оплати проїзду, дізнавшись про початок продажу єдиних карток і разових квитків із QR-кодом.
Kyiv Smart Card коштує 50 гривень і продається на кількох станціях метрополітену: на Арсенальній, Почайні, Академмістечку, Хрещатику, Театральній, Майдані Незалежності, Лісовій та Героїв Дніпра. Щоправда, не на всіх виходах. Купити картку можна поки що лише за готівку.
Натомість разовий QR-квиток поки що продається лише через особистий кабінет на сайті електронних послуг. Оскільки мобільного застосунку поки немає, то придбаний квиток можна або роздрукувати або переслати собі на смартфон.
У соцмережах кияни повідомляють, що буває складно пояснити касиркам метрополітену, про яку картку йдеться.
«Підійшов на Лісовій до каси, попросив Kyiv Smart Card. Касирка спершу не зрозуміла, чого я хочу. Довелося сказати, що електронний квиток, новий, синього кольору. Тоді касирка покликала старшу по станції…» – розповідає Роман Кузнєцов.
Кореспонденту AIN довелося чекати оформлення картки п’ять хвилин.
За його словами, в метро картка спрацьовує без проблем, в автобусі – з четвертого разу. А от журналістці ТСН пощастило з автобусом, зате не вдалося оплатити проїзд карткою у трамваї. Також турнікет не розпізнав її картку на станції метро Тараса Шевченка. Поки що для єдиного квитка встановлено по одному спеціальному турнікету на кожній із станцій.
Про те, що картка спрацювала, можна дізнатися з зеленого сигналу, який загоряється на валідаторі, а табло має видати повідомлення: «Квиток дійсний». Однак валідатор не інформує про кількість поїздок, які лишилися. Тому впевнитися, що поїздку таки знято, можна у метро або зайшовши в особистий кабінет.
Також є шанс дізнатися, чи спрацювала ваша картка, від контролерів. У разі перевірки усі валідатори мають блокуватся, а контролер перевіряє власним пристроєм, чи прикладали картку до валідатора.
Читайте також: «Як має працювати е-квиток для громадського транспорту в Києві»
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті