У Києві зробили обов’язковим моделювання транспортних потоків перед будівництвом дорожніх об’єктів
Моделювання робитимуть на основі транспортної моделі Києва, розробленої 2016 року.
Моделювання робитимуть на основі транспортної моделі Києва, розробленої 2016 року.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 122 днів. За цей час ми опублікували 24984 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Будівництву та ремонту об’єктів дорожньо-інженерної інфраструктури Києва обов’язково передуватиме проведення макро- та мікромоделювання транспортних потоків. Таке рішення ухвалила КМДА, повідомляє Хрещатик.
«Транспортні проекти переважно є дороговартісними, тож тут потрібно покладатися не лише на досвід і кваліфікацію спеціалістів, а й на сучасні програмні засоби, зокрема математичне моделювання транспортних потоків, – зазначив перший заступник голови КМДА Микола Поворозник.
Транспортну модель Києва, що дозволяє здійснювати макромоделювання транспортних потоків, у 2016 році розробила компанія A+С Україна за сприяння Світового банку.
У КМДА зазначили, що на основі цієї моделі запровадили автобусні маршрути 114, 115, 118 і продовжили тролейбусний маршрут 30 до Севастопольської площі.
Нагадаємо, у середині березня розпочався демонтаж Шулявського шляхопроводу. На його місці будуватимуть нову конструкцію – неповний чотирилисник з трьома з’їздами, спроектований інститутом «Київдормістпроект». Транспортний інженер Віктор Петрук розробив альтернативний проект. Петиція про врахування у конкурсі проектів розв’язки Петрука двічі набирала необхідну кількість голосів, але і в Київраді її проігнорували.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті