У Києві оголосили тендер на проектування веломаршруту «Солом’янка-Центр»
Це один з трьох першочергових маршрутів у київській велоконцепції.
Це один з трьох першочергових маршрутів у київській велоконцепції.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 121 днів. За цей час ми опублікували 24983 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
В п’ятницю, 19 квітня, КК «Київавтодор» оголосила тендер на проектування веломаршруту «Соломянка-Центр» довжиною 7,8 кілометра. Це другий маршрут з велоконцепції Києва, на проектування якого оголошено тендер (проте тендер на ще один маршрут було відмінено). Спроектувати всі три маршрути мали ще минулого року, але кошти не були освоєні.
Маршрут проходить так: Повітрофлотський проспект від аеропорту Жуляни до Севастопольської площі – Повітрофлотський проспект (до Солом’янської площі) – вулиця Василя Липківського – вулиця Льва Толстого (до вулиці Жилянської) – Жилянська (від вулиці Льва Толстого до вулиці Велика Васильківська) – Велика Васильківська (від вулиці Жилянської до площі Льва Толстого) – вулиця Пушкінська – вулиця Бориса Грінченка – вулиця Хрещатик – Європейська площа (включно).
Велодоріжки та велосмуги мають бути прокладені з асфальту з білою розміткою. На велопереїздах рекомендовано облаштувати вмонтоване освітлення. Очікувана вартість проектних робіт – 4 828 844 гривень. Проектно-кошторисна документація має бути завершена до 31 грудня 2020 року.
Нагадаємо, на початку лютого 2018 року Київрада майже одноголосно ухвалила велоконцепцію Києва. Головними хх завданнями є: зниження транспортного навантаження на автошляхи, створення комфортного та безпечного середовища для розвитку велосипедного руху, зменшення рівня забруднення повітря, популяризація ідеї пересування містом на велосипеді. Проект веломережі можна переглянути тут.
Відтак, до 2025 року в столиці мають прокласти 1 000 кілометрів велодоріжок та три магістральні веломаршрути: крім маршруту Солом’янка-Центр ухвалено маршрути Виноградар—Центр та Оболонь – Поділ – Центр. Маршрут Виноградар—Центр є найдовшим, тендер на його проектування оголосили в січні, але потім відмінили.
Нагадаємо, за рік кількість велосипедистів у Києві зросла на 40%. А у Львові на одній карті віднедавна можна переглядати всю велоінфраструктуру.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті