Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 246 днів. За цей час ми опублікували 23266 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: facebook.com/Ukrzaliznytsia

Найбільше до Києва прибуває жителів із Броварів, Петропавлівської та Софіївської Борщагівки. Про це свідчать дані компанії «А+С Україна», повідомляє Економічна правда.

Також значна маятникова міграція спостерігається з Ірпеня, Вишневого, Гатного і Крюківщини.

Інформацію про переміщення надав один із мобільних операторів. У 2014 році під час вивчення мобільності Києва за підтримки Світового банку, експерти підрахували, що загалом до столиці з передмість в’їжджає близько 500 тисяч осіб. Зараз, на думку директора «А+С Україна» Дмитра Беспалова, ця цифра може становити близько 700 тисяч.

Головною проблемою цих переміщень лишається транспортне сполучення. Пасажири, що добираються до Києва автомобільними шляхами, щодня стоять у заторах, а рухомий склад приміських електричок зношений на 90%. Поїзди також мають великі інтервали руху та незручний графік.

Транспортний експерт Віктор Петрук вважає найбільш безперспективним напрямком Вишгород, куди веде одноколійна і неелектрифікована лінія. Натомість, на його думку, сполучати Київ сучасною електричкою слід насамперед із Бояркою, Бучею і Броварами.

Голова «Укрзалізниці» Євген Кравцов раніше повідомляв про проект створення київського аналогу S-Bahn, який передбачає повне оновлення рухомого складу приміських поїздів, що сполучають столицю з Ірпенем, Білою Церквою, Фастовом, Броварами, Борисполем та Обуховим.

Водночас втілювати цей проект не планують: «Укрзалізниця» нарікає, що місцеві бюджети не компенсують збитки від приміських перевезень.

Читайте також: У Києві зробили карту щільності населення. Вона не збігається із запланованими транспортними проектами КМДА

У грудні 2017 року Київрада ініціювала створення Київської агломерації, але з 19 міст та сіл, суміжних із Києвом, ідеєю зацікавилися лише Обухів та Бориспіль.

Наприкінці минулого року КМДА поновила розмови про агломерацію і розпорядилася створити робочу групу.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button