Будівельники припинили роботи на Шулявському мості і мітингують. Що відбувається?
Акцію протесту організували через розгляд справи про можливу змову між учасниками тендеру на будівництво Шулявського шляхопроводу.
Акцію протесту організували через розгляд справи про можливу змову між учасниками тендеру на будівництво Шулявського шляхопроводу.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
25 квітня перед будівлею Антимонопольного комітету України пройшов мітинг кількасот будівельників, які працюють на підрядника, що будує Шулявський шляхопровід.
АМКУ розглядає справі про порушення «Північно-українським будівельним альянсом» та команією «Спецбуд-плюс» законодавства про захист економічної конкуренції на тендері щодо реконструкції Шулявського мосту.
Раніше розслідувачі проекту «Схеми» виявили, що тендер на визначення підрядника, який будуватиме Шулявську розв’язку, розіграли між двома пов’язаними фірмами, що виводять на депутата Максима Микитася: компаніями «Північно-український будівельний альянс» та «Спецбуд-плюс».
В разі позитивного рішення у справі АМКУ може оштрафувати «Альянс» на суму до 160 млн грн, а також заборонити брати участь у тендерах строком на три роки.
Через це підрядник призупинив будівельні роботи. Працівники залишили будівельний майданчик і вийшли на мітинг, повідомляє Кореспондент з посиланням на прес-службу компанії.
«Виплата такої суми (штрафу) призведе до банкрутства підприємства. Відповідно, продовжити та закінчити будівельні роботи підрядник не зможе», – заявляє прес-служба будівельної компанії.
Нагадаємо, у КМДА вирішили реконструювати Шулявський шляхопровід за проектом неповного чотирилисника, розробленого інститутом «Київдормістпроект».
Петиція про врахування у конкурсі проектів альтернативної розв’язки Віктора Петрука двічі набирала необхідну кількість голосів, але і Київраді її проігнорували.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті