По всьому світу встановлюють стаканчики на намальованих велосмугах. Щоб показати небезпеку для велосипедистів
Багато стаканів подавили у перші ж хвилини.
Багато стаканів подавили у перші ж хвилини.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24980 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
У п’ятницю, 26 квітня, у США розпочалась акція під хештегом #RedCupProject. Велоактивісти почали встановлювати пластикові стаканчики вздовж намальованих велосмуг, щоб привернути увагу до неефективності розмежування транспортних потоків на дорогах фарбою.
Приводом стала нещодавня смерть велосипедиста Дейва Селовеша, якого водій збив тижнем раніше у Вашингтоні. Автівка водія, що втікав від поліції, рухалась зі швидкістю більш ніж сто кілометрів за годину. Незабаром активісти влаштували лежачий мітинг, а згодом стали позначати намальовану межу між велодоріжкою та автомобільною дорогою червоними стаканчиками.
#RedCupProject, Wynkoop Street, Denver /1 pic.twitter.com/qZZDjVnMHy
— Rob Toftness (@NoSquish) April 26, 2019
Багато з них зминалися у перші ж хвилини. Дехто занепокоївся екологічністю такої акції і замість стаканчиків використав помідори.
Tomatoes aren’t as visible as red solo cups for sure, but less trash = good. Continued support for a protected 13th Street is imperative. Plz continue emailing Squilla and Midtown Village demanding safer streets. #RedCupProject pic.twitter.com/14uffC6TCf
— Randy LoBasso (@RandyLoBasso) April 26, 2019
До флешмобу приєдналися, зокрема, у США, Англії та Австралії. Завдяки тактичному урбанізму вдалося показати, наскільки неефективною є техніка розмежування смуг руху фарбою, зазначає Bicycle.com.
Нагадаємо, у КМДА дозволили розганятися на окремих вулицях до 80 км/год. Але при цьому мер Києва Віталій Кличко дав доручення взяти до виконання лист комісії КМДА з питань транспорту щодо розвитку велосипедної інфраструктури. Зокрема, в третьому пункті йдеться про обмеження максимальної швидкості руху в місті відповідно до правил дорожнього руху (тобто 50 км/год).
У березні велоактивісти влаштували під КМДА «лежачий мітинг». Приводом стала загибель велосипедиста, якого автівка збила його на велосипедній доріжці. Аварія сталася на вулиці Бажана, – це одна з вулиць, де збільшено ліміт швидкості до 80 км/год. Велосипедисти вимагали знизити максимальну швидкість у місті до 50 км/год.
Читайте також нашу статтю про те, що таке болард і навіщо він потрібен
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті