Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Тріщина в мосту. Фото: Інформатор

Вранці 11 липня кияни помітили тріщину в одній із підпірок перил нового велопішохідного мосту, що сполучає Володимирську гірку з Аркою дружби народів. На місце події виїхала інспекція КМДА. Архітектор Дмитро Макагон пояснив причини її утворення.

«Коли ти ставиш одну опору з одного боку деформаційного шва, а другу з другого, і жорстко їх з’єднуєш, будь готовий, що одну з них почне виривати. На конструкціях з такими прольотами завжди великі деформації: через вітер, зміну навантаження, температурні коливання і сейсміку. Для того, щоб конструкція не ламалася, їй треба дати можливість “гуляти”, для цього й потрібні деформаційні шви», – написав він.

Макагон додав, що міст можна показувати студентам архітектурних вишів як ілюстрацію, як робити не можна.

Натомість проектувальник мосту Андрій Миргородський заявив, що тріщину було передбачено в проекті.

«Нічого особливого не сталося. Все передбачено і втілено в проекті, це – фізика. Безумовно, такий розрахунок був. У нас міст рухається залежно від температури до 10 сантиметрів у довжину», – сказав він телеканалу «Київ».

Миргородський повідомив, що будівельники натягували трос у сильну спеку. Тепер буде послаблено натяг троса, а тріщину загерметизують.

«У даному випадку ми бачимо цікаву фізичну картину – температура в Києві різко впала, тож міст зіграв досить сильно, троси натягнулися і сталося підтягування цієї стійки. Сама ж стійка стоїть на материку, вона не є конструктивною… Міст зараз абсолютно безпечний», – запевнив автор проекту.

У КМДА заявили, що тріщину ліквідують вже сьогодні.

«Жодних конструктивних порушень тут немає. Тріщина утворилися в покритті, імовірно, внаслідок перепаду температур та сильно натягнутих тросiв. Їi вже сьогодні ліквідує підрядник, протягом трьох-чотирьох годин, оскільки пошкодження має бути усунуто внаслідок гарантійних зобов’язань», – сказав заступник голови КМДА Олександр Спасибко.

Велопішохідний міст із Володимирської гірки до Арки дружби народів відкрили 25 травня у День Києва. Він коштував бюджету близько 420 млн грн (разом з благоустроєм території та укріпленням схилів).

З ним було пов’язано кілька скандалів. Так, швейцарське архітектурне бюро заявило, що концепцію проекту моста взяли у них, не заплативши. В КМДА це заперечують.

Читайте також: Чи потрібен велопішохідний міст над Володимирським узвозом? Відповідають автор проекту та експерти

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button