Кличко заявив, що Києву потрібно обмежити в’їзд автівок у центр
Раніше він пропонував будувати підземний паркінг на Михайлівській площі.
Раніше він пропонував будувати підземний паркінг на Михайлівській площі.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 125 днів. За цей час ми опублікували 25015 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Мер Києва Віталій Кличко заявив про необхідність обмеження в’їзду до центру столиці. Про це йдеться в його інтерв’ю виданню «TheБабель».
Журналісти запитали, чи не доведеться будувати місту нові парковки, аби задовольнити водіїв, яких з 10 липня штрафують за паркування в неналежних місцях.
«Нам потрібно обмежувати в’їзд у центр Києва. Головний інструмент для такого обмеження — розвиток муніципального транспорту і високі ціни на парковку. Будуть заїжджати та ставити свої машини на тротуарах або на смугах руху транспорту — будуть платити великі штрафи. Ми почали реалізовувати закон “Про парковку” (набув чинності 27 вересня 2018 року – ред.), який допоможе навести порядок на вулицях», – відповів Кличко.
Читайте також: В Осло заборонили паркування в центрі міста. Що змінилося?
Нагадаємо, з 10 липня на центральних вулицях Києва інспектори з паркування виписують водіям штрафи в розмірі до 510 гривень. Пізніше штрафуватимуть і за несплату паркувального місця – це двадцятикратна сума години на парковці. Перші інспектори з’явилися на вулицях Києва у квітні цього року, але обмежувалися попередженнями. Деякі автівки вже евакуюють зі смуг громадського транспорту.
Три роки тому мер мав іншу думку стосовно будівництва нових парковок: під Михайлівською площею планували збудувати підземний паркінг за 2,3 мільярда гривень. Тоді секретар КМР Володимир Прокопів сказав, що будівництво такого об’єкту неможливе.
Дивіться також: Як зараз виглядає пішохідний центр Житомира?
Президент України Володимир Зеленський незадовго після перемоги також розповів про своє ставлення до парковок.
«Моя думка: я її називаю “парковки у Києві”. У мене колись забирали машину, а зараз штрафують. Не там припаркувався, наприклад, – оштрафували. Ти мені дай парковки, а потім жорстко карай, коли я не виконую закон», – заявляв Зеленський.
Зазначимо, що збільшення кількості паркувальних місць у великих містах супроводжує індукований попит на транспортні послуги. Розширення вулиць, будівництво нових розв’язок та збільшення місць для паркування робить користування приватним транспортом привабливішим, і відповідно, збільшує кількість автомобілів.
Ефект від індукованого попиту, особливо у довгостроковій перспективі, зазвичай є протилежним до того, якого намагались досягти містопланувальники. Наприклад, розширення доріг для збільшення їхньої пропускної здатності зрештою призводить до зменшення пропускної здатності, оскільки заохочує все більше водіїв користуватися кращою дорогою. Так само збільшення кількості паркомісць призводить до більшого їх дефіциту.
У більшості країн Європи для контролю за паркуванням і обмеження кількості автомобілів застосовують тарифну політику, яка найчастіше полягає у збільшенні вартості паркування, щоближче парковка розташована до центру міста. Також запроваджують платний в’їзд у центр міста.
Читайте також: Навіщо платний в’їзд у центр Лондона і чи працюватиме це у Києві?
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті