«Укрзалізниця» пропонує закупити 10 нових поїздів для кільцевої електрички та збільшити тарифи
Проєкт Kyiv Citу Express передбачає підвищення штрафів у десятки разів і здорожчання квитків.
Проєкт Kyiv Citу Express передбачає підвищення штрафів у десятки разів і здорожчання квитків.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 119 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Директор регіональної філії «Південно-Західна залізниця» Роман Веприцький в інтерв’ю ЦТС докладніше розповів про плани реалізації проєкту Kyiv Citу Express, який передбачає передачу міської електрички на баланс залізничників.
У ранкову годину пік 23 липня «Київпастранс» скасував дев’ять рейсів міської електрички з технічних причин. Напередодні було скасовано шість ранкових і три вечірніх рейси. Така ситуація триває вже довгий час. У «Київпастрансі» це пояснюють повною зношеністю колісних пар.
«Проєкт Київської електрички врізався в нашу інфраструктуру, при цьому частково паралізувавши експлуатаційні параметри вантажних ходів. Він проіснував певний період часу і стерся, в прямому сенсі цього слова. Ці поїзди обслуговуються в наших депо», – прокоментував Веприцький.
«Укрзалізниця» вже домовилася про створення робочої групи, щоб розглянути питання передачі електричок – з компенсацією від міста в розмірі 600 мільйонів гривень.
Проєкт Kyiv Citу Express планують реалізувати до 2021 року. Загалом він потребуватиме 4 млрд грн.
«Ми вивчаємо три варіанти фінансування: перший – власними силами (і ми на нього розраховуємо), другий – органи місцевої влади та Кабінет Міністрів, третій – приватні інвестиції з нашим партнерством», – каже Веприцький.
За його словами, загалом потрібно відремонтувати близько 35 поїздів. Мірою підвищення прибутковості проекту – придбають 10 одиниць рухомого складу місткістю до 1000 осіб. В «Укрзалізниці» стверджують, що вже ведуть перемовини з Pesa, Stadler і КВСЗ. Нові вагони їздитимуть на Київському вузлі, який сполучатиме також передмістя.
Прибутковості досягатимуть завдяки підвищенню тарифів. Мету проєкту Kyiv Citу Express Веприцький характеризує так:
«По-перше, вивести приміські перевезення на прибуток шляхом правильних витрат і заробляння грошей, тобто зміни вартості квитків. По-друге, ми хочемо, щоб мешканець, умовно, Ірпеня виходив зі свого автомобіля, сідав у нашу приміську електричку та їхав у своїх справах до Києва. Тобто, щоб йому було вигідніше і комфортніше їхати у нас, ніж на своєму автомобілі… Бо в місті й так занадто великий трафік, і якісне приміське сполучення допоможе багато в чому вирішити цю проблему», – каже він.
Kyiv Citу Express передбачає інтервал між електричками в пікові години 10-15 хвилин і охопить 47 станцій. Боротися з безквитковими пасажирами планується за допомогою турнікетів, огороджених зон очікування, а також підвищення штрафів зі 110 до 3000 гривень.
10 поїздів київської електрички було передано «Київпастрансу» у 2012 році. «Укрзалізниця» оголосила про наміри повернути міську електричку і провести повне її оновлення на початку липня цього року.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті