Поїзди, що рухаються зі швидкістю понад 250 км/год, не з’являться в «Укрзалізниці» до 2025 року
Наразі залізнична інфраструктура розрахована на швидкість до 160 км/год.
Наразі залізнична інфраструктура розрахована на швидкість до 160 км/год.
Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 11 років та 27 днів. За цей час ми опублікували 26923 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
Стати членом Товариства | Хто ми такі?
Фото зі сторінки facebook.com/Ukrzaliznytsia
До 2025 року на українській залізниці не з’являться потяги, які рухаються зі швидкістю 250 км/год і більше, попри те, що це прописано у транспортній стратегії Міністерства інфраструктури. Про це заявив в інтерв’ю УНІАН голова правління «Укрзалізниці» Євген Кравцов.
«Наскільки я знаю, Мінінфраструктури планувало в стратегії реалізовувати євроколію окремо від “Укрзалізниці”. Такі проекти повинні дотуватися державою», – вважає Кравцов.
За його словами, швидкість 250 км/год можлива на деяких ділянках залізниці, але це потребує значних інвестицій не тільки в рухомий склад, а й в інфраструктуру. Наразі залізнична інфраструктура розрахована на швидкість до 160 км/год.
«Щоб перейти цей рубіж, потрібно оновлювати лінії електропостачання та полотно. Вважаємо, що для початку потрібно повністю задовольнити попит на існуючому швидкісному режимі», – каже Кравцов.
Так, за його оцінками, на будівництво швидкісної лінії з Одеси до Києва, на якій поїзд долатиме відстань за дві години, потрібно кілька мільярдів доларів. Зараз поїзд їде сім годин, і в «Укрзалізниці» не бачать можливості скоротити цей час навіть на одну годину.
Наразі компанія розглядає питання скоротити час поїздки з Києва до найближчих обласних центрів: Черкас, Житомира та Чернігова. Наприклад, якщо електрифікувати 30-кілометрову ділянку лінії до Черкас, час у дорозі скоротиться з 3,5 годин до 3 годин і менше. Також планують скоротити шлях із Києва до Львова та Харкова з п’яти годин до чотирьох.
Кравцов також прокоментував дані про його зарплату на посаді голови правління «Укрзалізниці». Його зарплата за 17 місяців склала 9,7 мільйона гривень – тобто 570 тисяч гривень на місяць.
Нагадаємо, «Укрзалізниця» пропонує повернути на свій баланс міську електричку та інтегрувати її в проект Kyiv City Express.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті