Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 122 днів. За цей час ми опублікували 24984 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото зі сторінки facebook.com/Ukrzaliznytsia

До 2025 року на українській залізниці не з’являться потяги, які рухаються зі швидкістю 250 км/год і більше, попри те, що це прописано у транспортній стратегії Міністерства інфраструктури. Про це заявив в інтерв’ю УНІАН голова правління «Укрзалізниці» Євген Кравцов.

«Наскільки я знаю, Мінінфраструктури планувало в стратегії реалізовувати євроколію окремо від “Укрзалізниці”. Такі проекти повинні дотуватися державою», – вважає Кравцов.

За його словами, швидкість 250 км/год можлива на деяких ділянках залізниці, але це потребує значних інвестицій не тільки в рухомий склад, а й в інфраструктуру. Наразі залізнична інфраструктура розрахована на швидкість до 160 км/год.

«Щоб перейти цей рубіж, потрібно оновлювати лінії електропостачання та полотно. Вважаємо, що для початку потрібно повністю задовольнити попит на існуючому швидкісному режимі», – каже Кравцов.

Так, за його оцінками, на будівництво швидкісної лінії з Одеси до Києва, на якій поїзд долатиме відстань за дві години, потрібно кілька мільярдів доларів. Зараз поїзд їде сім годин, і в «Укрзалізниці» не бачать можливості скоротити цей час навіть на одну годину.

Наразі компанія розглядає питання скоротити час поїздки з Києва до найближчих обласних центрів: Черкас, Житомира та Чернігова. Наприклад, якщо електрифікувати 30-кілометрову ділянку лінії до Черкас, час у дорозі скоротиться з 3,5 годин до 3 годин і менше. Також планують скоротити шлях із Києва до Львова та Харкова з п’яти годин до чотирьох.

Кравцов також прокоментував дані про його зарплату на посаді голови правління «Укрзалізниці». Його зарплата за 17 місяців склала 9,7 мільйона гривень – тобто 570 тисяч гривень на місяць.

Нагадаємо, «Укрзалізниця» пропонує повернути на свій баланс міську електричку та інтегрувати її в проект Kyiv City Express.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button