У «Київавтодорі» почали проєктування веломаршруту вздовж Набережного шосе
Велодоріжка має бути безбар'єрною та доступною для людей з вадами зору.
Велодоріжка має бути безбар'єрною та доступною для людей з вадами зору.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Комунальна корпорація «Київавтодор» уклала договір з переможцем тендеру на проєктування велодоріжки від Поштової площі до мосту імені Патона. Про це повідомляє спільнота «Київ – Велосипедне місто».
Розроблятиме проєкт харківське ТОВ «Інститут Проєктування Інфраструктури Транспорту». Його пропозиція становила 1,8 мільйона гривень.
Виконавець має надати готовий проєкт до 31 грудня 2020 року.
Веломаршрут орієнтовною довжиною 4,8 кілометра прокладатимуть з асфальтобетону та вкриють розміткою білого і червоного кольорів. У покриття велодоріжки будуть, зокрема, вмонтовані покажчики напрямку руху.
Велозона буде озеленена, оснащена велопарковками, майданчиками із затіненням для відпочинку велосипедистів та пішоходів, а також прокатними станціями та «вуличними веломайстернями». Також велодоріжку зроблять безбар’єрною та обладнають для людей з вадами зору.
Проєктувальники повинні запропонувати декілька пропозицій транспортно-пішохідної схеми та розробити їхню 3D-візуалізацію для обговорень з громадськістю.
Згідно з Велосипедною концепцією Києва, маршрут вздовж Набережного шосе увійде до загального магістрального веломаршруту Києва. Він також стане частиною маршрутів №13 «Воскресенка – міст Метро – Центр» та №15 «Позняки – Центр». Його поєднають з існуючою велоінфраструктурою Пішохідного моста за маршрутом «Європейська площа – ж/м Троєщина».
Зазначимо, що велопішохідний міст на Труханів острів частково перекриють на час протиаварійних робіт.
Нагадаємо, пропозиція львівського Інституту просторового розвитку перемогла в тендері на проектування веломаршруту «Солом’янка–Центр». КК «Київавтодор» переносило його п’ять разів. Через таку кількість відтермінувань в Інституті просторового розвитку заявили, що відмовляться від участі в тендері, але все одно подалися і виграли.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті