Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 276 днів. За цей час ми опублікували 23482 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: dreamkyiv.com

27 серпня на сайті Київради з’явилася петиція з вимогою провести перевірку КП «Київпастранс», з’ясувати та усунути причину проблем із рухом міської електрички.

В ранкові години пік «Київпастранс», який оперує міською електричкою, регулярно скасовує до дев’яти рейсів.

«На станції “Троещина 2” постійно виникає “давка”. Іноді доходить до “мордобою”… У розкладі ці електрички є, а на практиці їх немає. Із Троєщини і так важко виїхати, а тепер ще і з електричкою такі незручності», – пише автор петиції Олександр Биков.

У «Київпастрансі» пояснюють незадовільну роботу електрички повною зношеністю колісних пар. Раніше ці деталі виготовляли в Росії та на території Донбасу, яку зараз окуповано. Крім того, бракує локомотивних бригад.

«Укрзалізниця» пропонує повернути на свій баланс міську електричку та інтегрувати її в проект Kyiv City Express. За це від міста хочуть отримати компенсацію в розмірі 600 мільйонів гривень.

В «Укрзалізниці» планують відремонтувати 35 поїздів і в подальшому докупити ще 10. Натомість піднімуть тарифи на проїзд.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button