Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 298 днів. За цей час ми опублікували 23640 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: пресслужба «Київпастрансу»

12 вересня «Укрзалізниця» не випустила на маршрут поїзди міської електрички, заявили у пресслужбі «Київпастрансу».

Щоранку «Київпастранс» скасовує по декілька рейсів міської електрички, але вранці 12 вересня було скасовано відразу 12 поїздів. Через це розлючені пасажири заблокували рух коліями на станції «Троєщина-2».

У поясненні «Київпастранса» йдеться, що поїзди перебували на ремонті у депо Фастів-1 і вже мали вийти на лінію. Відповідно до умов договору з «Укрзалізницею», технічне обслуговування і ремонт може виконувати лише це депо.

«Наразі наші фахівці з’ясовують обставини, через які ПАТ «Укрзалізниця» не випустила електропоїзди міської електрички», – повідомляє «Київпастранс».

У підприємстві також заявляють, що графік руху складає «Київпастранс», але регулює – «Укрзалізниця». Безпосередньо коригує графік саме диспетчер «Укрзалізниці», надаючи пріоритет швидкісним поїздам, поїздам далекого сполучення та товарним поїздам.

«Інфраструктура (належить) «Укрзалізниці», до якогось спільного розуміння не дійшли», – додають у пресслужбі.

Ситуацію з міськими електричками також прокоментував мер Києва Віталій Кличко.

«Ми зараз ведемо переговори з залізницею, щоб узяти на баланс або закупити нові поїзди для того, щоб рух транспорту, який називається міська електричка – до міста відношення вона має дуже опосередковане – був під контролем і працював без збоїв», – цитує мера телеканал Київ.

«Укрзалізниця» пропонує повернути на свій баланс міську електричку та інтегрувати її в проєкт Kyiv City Express.

У «Київпастрансі» також пояснювали незадовільну роботу електрички повною зношеністю колісних пар.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button