У Києві планують запустити систему, яка забезпечить пріоритетний проїзд спецтехніки
Платформа «зеленої хвилі» дозволить оптимізувати дорожній рух таким чином, щоб спецтранспорт завжди мав зелене світло.
Платформа «зеленої хвилі» дозволить оптимізувати дорожній рух таким чином, щоб спецтранспорт завжди мав зелене світло.
Фото: Davis Sanchez, Pexels
На початку 2020 року в Києві планують запустити в тестовому режимі платформу «зеленої хвилі», яка забезпечить пріоритетний проїзд спецтехніки, повідомляє Na Chasi.
Платформа, над якою працює компанія GlobalLogic, дозволить оптимізувати дорожній рух таким чином, щоб автомобілі швидкої, пожежний та інший спецтранспорт завжди мали зелене світло.
«Культура водіння в Києві залишає бажати кращого – частина водіїв порушують правила руху, зокрема, займають виділену смугу для громадського транспорту. Наприклад, для карет швидкої допомоги фактично немає умов для пріоритетного руху. Через це з’являться безліч проблем зі швидким та безпечним проїздом транспорту екстреної допомоги», – зазначає віце-президентка з інжинірингу GlobalLogic Юлія Дубова.
Платформа збиратиме дані з автомобілів спецтранспорту, дорожньої інфраструктури, інформацію про затори тощо. На основі цього система прокладатиме оптимальний маршрут для спецтехніки та автоматично перемикатиме світлофори таким чином, щоб забезпечити мінімальний час проїзду, не створюючи затори навколо.
Для управління трафіком у першу чергу необхідно підключити світлофори й інші об’єкти інфраструктури до інтернету та створити хмарне середовище. Необхідні й інші засоби збору даних – камери відеонагляду, засоби для вимірювання швидкості транспорту.
«Найбільш технічно готовим до впровадження “зеленої хвилі” серед українських міст є безумовно Київ, де вже понад півтисячі світлофорів мають підключення до мобільного інтернету та можуть керуватися дистанційно», – повідомляють у GlobalLogic.
Наразі розробники створили всі необхідні компоненти хмарної системи та мобільні застосунки. Систему тестуватимуть спочатку на полігоні, потім на реальних вулицях. Проєкт не планують робити комерційним продуктом, платформу планують впроваджувати за сприяння міських адміністрацій.
Нагадаємо, наприкінці жовтня радник мера Києва Максим Бахматов створив координаційну групу з покращення трафіку в Києві, одна з головних задач якої – боротьба з приватними автомобілями на смугах громадського транспорту. З середини жовтня патрульні влаштовували чергування на вулицях, штрафуючи таких водіїв. Щодня відокремленими смугами проїжджає 8000 транспортних засобів, і з них лише 15% – це власне громадський транспорт.
Цей матеріал не вийшов би без підтримки членів нашого Товариства.
Зараз для сталої роботи видання ми шукаємо 1000 нових учасників спільноти, а в обмін на вашу участь пропонуємо цікаві бонуси!
Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» всього від 100 грн/місяць!
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті