У Вінниці представили концепцію оновлення аеропорту. Що там буде? (проєкт)
Згідно з проєктом, термінал враховуватиме потреби маломобільних пасажирів.
Згідно з проєктом, термінал враховуватиме потреби маломобільних пасажирів.
Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 301 днів. За цей час ми опублікували 26341 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
Стати членом Товариства | Хто ми такі?
vezha.vn.ua
У мережі з’явилися фото проєкту реконструкції Міжнародного аеропорту «Вінниця», повідомляє вінницьке видання Vежа.
Фото: vezha.vn.ua
Концепцію реконструкції терміналу розробила компанія «УВТ ГРУП» (UVT GROUP). Проєкт реконструкції передбачає добудову третього поверху, скляні ліфти та VIP-залу.
Фото: vezha.vn.ua
Очільник аеропорту Ярослав Мазурець коментує, що проєкт наразі не є остаточним і може доопрацьовуватися.
Фото: vezha.vn.ua
Оновлений термінал матиме площу приблизно 11 000 квадратних метрів. Тут мають реконструювати бомбосховище, повністю перепланують приміщення, надбудують третій поверх, окремий вхід для VIP персон і два гейти для відправлення пасажирів.
Термінал також матиме змогу приєднувати телескопічні рукави, можливість розширення міжнародної зони без перепланування технологічного процесу.
Фото: vezha.vn.ua
Новий термінал відповідатиме класу А,В енергоефективності. Там утеплять фасад сучасними матеріалами, зроблять керамічне покриття і нове скління на базі фасадних систем Reynaers.
«Всі інженерні системи відповідатимуть класу енергоефективності А,В, обладнано рекуператорами теплоти, застосовані повітряні теплові насоси, система кондиціювання VRV. Проектом передбачена сучасна система диспетчеризації та автоматизації BMS, на базі обладнання Siemens, яка має контролювати всі параметри температури, враховуючі різні робочі зони, роботу теплового пункту, роботу всіх систем інженерного забезпечення та протипожежного захисту», – повідомляє розробник.
Фото: vezha.vn.ua
Для правильних розрахунків потоків людей по терміналу використали індивідуальну розроблену математичну модель. В терміналі буде залізобетонний каркас і розрахований на семибальну сейсмічну активність.
Фото: vezha.vn.ua
Термінал планують обладнати додатковими прозорими ліфтами, а також металевими сходами з довговічним покриттям. Окрім того, термінал враховуватиме потреби маломобільних пасажирів.
Фото: vezha.vn.ua
Читайте також: Чотири українських аеропорти віддадуть в концесію. Що це означає?
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті