«Київавтодор» закликав якнайшвидше відкрити підземний перехід біля ЦУМу замість наземного
Комунальників непокоїть пішохідний потік, який прямує через вісім смуг магістральної вулиці.
Комунальників непокоїть пішохідний потік, який прямує через вісім смуг магістральної вулиці.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 119 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
«Київавтодор» закликав Департамент транспортної інфраструктури КМДА якнайшвидше відремонтувати та відкрити підземний пішохідний перехід біля Центрального універмагу, повідомляє УНН.
«Направлення пішохідного потоку по наземному пішохідному переходу через восьмисмугову магістральну вулицю замість підземного пішохідного переходу критично знизить рівень безпеки руху пішоходів та призведе до додаткових затримок транспортного потоку», – заявляє «Київавтодор».
У підприємстві зазначають, що регульований наземний перехід відкрили тимчасово, на час ремонту підземного.
У 2012 році підземний перехід на перетині вулиць Хрещатик і Богдана Хмельницького передали на баланс інвесторів – компанії Еста Холдинг. Ті зіштовхнулися з проблемою облаштування його для маломобільних людей. Перехід надто глибокий для встановлення пандусу – з відповідним кутом нахилу той мав би починатися біля будівлі КМДА.
«Київавтодор» пропонував натомість встановити підйомники. Юлія Нікітіна, яка працювала з Еста Холдинг, пояснила, чому це погана ідея.
«Платформи – це спосіб забезпечення доступності, який швидко ламається, але найголовніше – він принизливий, бо самотужки людина на візку скористатися ним не може, потрібна допомога іншої людини. Припиняє працювати за температури нижче -3. Можна поставити в коробку, щоб вона працювала до -10. А місця в цій ділянці підземного Києва немає – в цьому місці Хрещатика під землею розташовано величезний клубок теплових, водяних і електричних труб і кабелів», – пише вона.
Читайте також: Чому наземний перехід кращий за підземний. Результати дослідження
Підземний перехід на Хрещатику перекрили у 2016 році, після чого у квітні 2017 року там облаштували перший наземний перехід на центральній вулиці Києва.
Наприкінці вересня 2019-го у Департаменті транспорту та інфраструктури КМДА заявили, що підземний перехід не відкриватимуть, оскільки підземні переходи як такі «незручні та неінклюзивні».
Втім, на початку листопада Микола Поворозник, перший заступник голови КМДА, повідомив, що перехід таки введуть в експлуатацію на початку лютого 2020 року, адже його ремонтували за кошти приватного інвестора. При цьому наземний перехід обіцяли залишити.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті