У Китаї запустили безпілотні трамваї без рейок (фото)
Вагони на електроакумуляторах їздять нанесеною на поверхню дороги розміткою.
Вагони на електроакумуляторах їздять нанесеною на поверхню дороги розміткою.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
П’ятого грудня у місті Ібінь, що в китайській провінції Сичуань, запустили першу лінію самокерованого безрейкового трамваю, повідомляє Shanghaiist.
Система ART (Autonomous Rail Rapid Transit) є свого роду гібридом електрички, трамваю й автобусу. Вагони їздять нанесеною на поверхню дороги розміткою, керуючись сенсорами та камерами.
Трамвай живиться літій-титанатними батареями. Одного заряду вистачає на 40 кілометрів. Час зарядки складає 10 хвилин для 25-кілометрової поїздки, а щоб підзарядитися на додаткові два-три кілометри, достатньо 30 секунд.
Трисекційний вагон має низьку підлогу і може вміщати до 300 пасажирів. Він їде на швидкості 70 км/год. Завдяки відсутності пілота вагон може їхати в обох напрямках, не розвертаючись.
Довжина маршруту в Ібіні складає 17,7 кілометра. Передбачаться, що на першому етапі безрейковий трамвай перевозитиме понад 10 тисяч пасажирів щодня, а після розширення мережі показник зросте до 25 тисяч.
Китай розробляє безрейкові трамваї з 2013 року, щоб розвантажити трафік у густонаселених мегаполісах і заразом покращити екологічну ситуацію. Ця система також вважається дешевшою за метро й навіть за звичайний трамвай завдяки відсутності потреби в прокладанні колій. Вартість будівництва одного вагону складає 2,2 мільйона доларів (приблизно 50 мільйонів гривень). Для порівняння, чотири кілометри лінії метро на Виноградар, згідно з тендером, коштуватимуть принаймні шість мільярдів гривень.
У 2017 році трамвай вперше презентували в місті Чжучжоу (на відео). Та досі систему випробовували лише тестовому режимі. Зокрема, трамвай тестували посеред пустелі в Катарі, розраховуючи використати його під час Чемпіонату світу з футболу-2022.
Дивіться фото: У Гельсінкі запустили безпілотні мікроавтобуси
Нагадаємо, в американському місті Канзас-сіті, штат Міссурі, побудували лінію безоплатного трамваю. Наступного року скасують оплату за проїзд в автобусах.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті