Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 316 днів. За цей час ми опублікували 26448 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Всі зображення: ТОВ «РВО «Шоколад»

14 грудня агенція «Шоколад» презентувала на громадських слуханнях новий бренд міста Суми.

Слоган міста – «Важливо побачити важливе» з варіантами «Важливо побачити» або «Побачити важливе». Ідея про ширше бачення лежить в основі логотипу, для якого використали візуальне розширення відстані між літерами.

Фірмовими кольорами Сум обрали блакитний озерний, оптимістичний жовтий, шляхетний смарагдовий, палкий червоний та чарівний синій.

Дизайнери створили фірмовий шрифт Sumy, який підтримує латиницю і кирилицю і включає накреслення Bold і Regular. Гарнітура має рівні значення прописних та рядкових літер – це відповідає принципу школи Баухауз: коли ми розмовляємо, то не викрикуємо першу літеру речення.

Стиль надихається барельєфом на старій будівлі у стилі модерн на вулиці Герасима Кондратьєва, 39. У 1908 році там було розташоване Гоголівське парафіяльне училище.

Літера «М» водночас нагадує сумку з герба міста, паркан у сквері Харитоненка, потиск рук (бізнес-партнерство) і закоханих, що тримаються за руки, зазначають розробники.

Додатково до шрифту Sumy пропонують використовувати розроблену дизайнером із Вільнюса гарнітуру Neris, яка добре підходить для дрібного тексту великого обсягу.

Система динамічних слоганів передбачає використання більших літер логотипу у слоганах дрібнішими літерами.

Базовий елемент графіки – крапки-«щастинки» («щасливі частинки міста»), які утворюють зображення за принципом мозаїки, у техніці дотворк.

Нагадаємо, київські дизайнери розробили альтернативний логотип столиці.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button