Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 292 днів. За цей час ми опублікували 23600 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: facebook.com/loramanek

Ціна вирішення проблеми приміських залізничних перевезень складає 30-35 мільярдів гривень, заявив в інтерв’ю LIGA.net голова «Укрзалізниці» Євген Кравцов. Це половина суми, закладеної на дорожню інфраструктуру в державному бюджеті на 2020 рік, – 65 мільярдів гривень.

Востаннє Укрзалізниця купувала приміський поїзд 11 років тому. Кравцов вважає, що одним зі способів профінансувати оновлення приміських електричок могло би бути скасування податку на землю.

«Цьогоріч ми маємо понад 4,5 мільярда гривень податку на землю (на якій розташовано інфраструктуру Укрзалізниці, наприклад, колії, лінії зв’язку тощо), який іде місцевим органам влади. Це абсолютно безглуздий з економічної точки зору податок, яким вимиваються кошти з Укрзалізниці. Це все одно, якби Укравтодор платив податок на землю, на якій проходять автодороги», – вважає Кравцов.

Він також повідомив, що будівництво євроколії зі Львова до Польщі коштуватиме, за попередніми оцінками, близько 900 мільйонів гривень. Однак ще не вирішено питання щодо джерел фінансування. В Укрзалізниці пропонують залучити власні кошти, гранти або кредити з боку ЄС, а також кошти державного і місцевого бюджетів.

Днями члени Комітету Верховної Ради з питань транспорту та інфраструктури проінспектували київський вокзал та проїхалися приміською електричкою Київ-Фастів. Виявили, що електричка перебуває в «убитому стані».

Нагадаємо, раніше в Укрзалізниці анонсували проєкт Kyiv Citу Express, який передбачає модернізацію приміських електричок і включення в цю мережу міської електрички.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button