Укрзалізниця може вирішити проблему приміських поїздів за 35 мільярдів гривень
Востаннє Укрзалізниця купувала приміський поїзд 11 років тому.
Востаннє Укрзалізниця купувала приміський поїзд 11 років тому.
Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 302 днів. За цей час ми опублікували 26351 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
Стати членом Товариства | Хто ми такі?
Фото: facebook.com/loramanek
Ціна вирішення проблеми приміських залізничних перевезень складає 30-35 мільярдів гривень, заявив в інтерв’ю LIGA.net голова «Укрзалізниці» Євген Кравцов. Це половина суми, закладеної на дорожню інфраструктуру в державному бюджеті на 2020 рік, – 65 мільярдів гривень.
Востаннє Укрзалізниця купувала приміський поїзд 11 років тому. Кравцов вважає, що одним зі способів профінансувати оновлення приміських електричок могло би бути скасування податку на землю.
«Цьогоріч ми маємо понад 4,5 мільярда гривень податку на землю (на якій розташовано інфраструктуру Укрзалізниці, наприклад, колії, лінії зв’язку тощо), який іде місцевим органам влади. Це абсолютно безглуздий з економічної точки зору податок, яким вимиваються кошти з Укрзалізниці. Це все одно, якби Укравтодор платив податок на землю, на якій проходять автодороги», – вважає Кравцов.
Він також повідомив, що будівництво євроколії зі Львова до Польщі коштуватиме, за попередніми оцінками, близько 900 мільйонів гривень. Однак ще не вирішено питання щодо джерел фінансування. В Укрзалізниці пропонують залучити власні кошти, гранти або кредити з боку ЄС, а також кошти державного і місцевого бюджетів.
Днями члени Комітету Верховної Ради з питань транспорту та інфраструктури проінспектували київський вокзал та проїхалися приміською електричкою Київ-Фастів. Виявили, що електричка перебуває в «убитому стані».
Нагадаємо, раніше в Укрзалізниці анонсували проєкт Kyiv Citу Express, який передбачає модернізацію приміських електричок і включення в цю мережу міської електрички.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті