Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 11 років та 40 днів. За цей час ми опублікували 27009 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: Прямий

Президент МАУ Євгеній Дихне повідомив, що авіакомпанія найближчим часом закриє рейси в Бангкок. Перельоти в Дубаї наразі під знаком питання, пише ЦТС, посилаючись на інтерв’ю в LB.ua.

Тепер для рейсів в ОАЕ потрібно облітати Іран, після того як нещодавно український літак МАУ, повертаючись із Тегерану, розбився зі 180 пасажирами на борту після влучення у нього ракети ППО.

Раніше політ у Дубаї через територію Ірану займав п’ять з половиною годин туди і шість годин у зворотньому напрямку. На таку подорож в обліт знадобиться більше восьми годин, оскільки літакам потрібно буде дозаправлятися.

«Дубаї під питанням. Як виконувати цей рейс, яким повітряним судном? Ми “дев’ятисоткою” [Boeing 737-900], найбільш важкою, не долітаємо туди без посадки. Зараз можна сісти в Ларнаці або в Анталії на дозаправку. Варіанти є, якщо ми вважатимемо їх доцільними. Нам же ще потрібно конкурувати з тими, хто не облітає цей район», – прокоментував Євгеній Дихне.

Фото: Євгеній Дихне / Facebook

Рейси в Бангкок, за словами директора МАУ, наразі збиткові. Компанія виконує зобов’язання перед пасажирами, які завчасно купили квитки. Проте, коли сезон відпочинку скінчиться, цей напрямок закриють.

Рейси з Києва в Пекін, як пояснив Дихне, відновлять лише «при поверненні до первісного маршруту», який пролягав через Російську Федерецію.

На думку директора МАУ, в катастрофі літака винний Іран, який не закрив повітряний простір країни:

«Це було їхнє зобов’язання, яке вони взяли на себе, підписуючи міжнародний договір, інакше туди ніхто не літав би. Вони мали передбачити всі ризики».

Читайте також: Авіакомпанії МАУ загрожує банкрутство. Що трапилося?

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button