Громадськість підозрює, що Нацполіція занижує статистику смертності в ДТП
Дані Держстату і станцій швидкої медичної допомоги суттєво відрізняються від даних поліції.
Дані Держстату і станцій швидкої медичної допомоги суттєво відрізняються від даних поліції.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 275 днів. За цей час ми опублікували 23472 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Патрульна поліція оприлюднила статистику ДТП за 2019 рік. Згідно з цими даними загинуло 3454 осіб, травмовано 32 736 осіб.
Утім, громадськість сумнівається у тому, що такі дані відповідають реальності. Про це у своєму Фейсбуці написав Андрій Климчук, активіст, член Асоціації велосипедистів Києва U-Cycle.
Як виявилося, проблема заниження смертності не нова. В 2017 році Віктор Загреба досліджував заниження показників смертності на дорогах Нацполіцією. Приміром, за даними МОЗ у 2016 році загинуло на 50% більше людей, ніж звітувала поліція. У статті йдеться, що в попередні роки дані МОЗ також розходилися з даними ДАІ/МВС.
Сьогодні ця тенденція продовжується: дані Держстату і станцій швидкої медичної допомоги суттєво відрізняються від даних поліції.
«Дані по загиблих з Держстату включають всі транспортні нещасні випадки за методологією ВООЗ (V01-V99). Тому крім загиблих у ДТП, сюди входять загиблі на водному і повітряному транспорті. Але ці показники є більш об’єктивними ніж у поліції, хоча теж можуть бути занижені», – пояснює Андрій Климчук.
Як видно з порівняльного аналізу, звіти станцій швидкої медичної допомоги показують, що травмованих на 10-15 тис. більше кожного року. Причини заниження даних Нацполіцією невідомі.
Нагадаємо, що упродовж 2019 року в Осло під час ДТП не загинуло жодної людини. Це є результатом міської політики: правильного перерозподілу міського простору і грамотного планування. На дорогах Варшави у 2019 році загинули 35 людей. Це рекордно низький показник для Варшави. Міська влада вважає, що такі дані є результатом впровадження стратегії Vision Zero («Нуль смертей»).
За інформацією Центру організації дорожнього руху у Києві з початку 2020 року травмовано внаслідок ДТП 66 людей, четверо людей загинуло.
Читайте також: Ментальність ні до чого: які заходи можуть зменшити смертність на дорогах вдвічі?
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті