Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 284 днів. За цей час ми опублікували 23536 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: rau.ua

За підрахунками видання Ukrainian Retail Association, упродовж минулого року на український ринок загалом вийшло 11 зарубіжних брендів. Це найменший показник за останні три роки. Приміром, у 2018-му в країні з’явилося 25 нових торгових марок, а в 2017 – 20.

Попри це, у 2019 році на український ринок вийшло кілька брендів, появи яких чекали дуже давно, зокрема, французький рітейлер спорттоварів Decathlon, який відкрив магазини в Києві в Рітейл Парку Петрівка і на вулиці Берковецькій, а також американський бренд The North Face, який компанія Intertop Ukraine вивела на ринок за франшизою.

На український ринок прийшли французькі Pylones, Claudie Pierlot і Weill. Крім того, в Україні з’явилися одному бренду з Німеччини, Південної Кореї, Іспанії, Данії і Чехії.

Усі згадані бренди спочатку стали доступними в найбільш популярних торгових центрах Києва.  За останній рік ТРЦ Gulliver і ТРЦ Lavina Mall представили найбільше нових торгових марок.

У 2020 році консультанти ринку торговельної нерухомості прогнозують появу ще десятка нових брендів. Перш за все, це шведська IKEA. Відкриття магазину давно анонсували, але вже багато разів переносили. Навесні 2020 року планують запустити інтернет- магазин.

Окрім цього, очікують на появу турецького бренду чоловічого одягу AVVA, російської мережі магазинів одягу для всієї родини Funday, бельгійського бренду аксесуарів Kipling, італійського бренду одягу преміум-класу Elisabetta Franchi та французького The Kooples. Уже не перший рік на українському ринку сподіваються на появу італійського бренду Eataly, проте конкретних даних із цього приводу наразі немає.

Читайте також: Половина брендів, які продають у київському ЦУМі — українські

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button