Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: Wikimedia 

З 29 січня у Сан-Франциско заборонили рух приватних автомобілів на ділянці Маркет-стріт – головної магістралі каліфорнійського міста, повідомляє Los Angeles Times.

Йдеться про відрізок, який простягається більш як на десять кварталів – від вулиці Стюарт до Ван Несс Авеню. Це не лише найзавантаженіша вулиця міста, але й одна з найпопулярніших у туристів ділянок, оскільки вона сполучає поромний термінал із головною площею.

На цьому знімку видно, що Маркет-стріт є головною артерією міста. Фото: Wikimedia

Разом із приватними автівками заборонено й каршерингові сервіси, такі як Uber та Lyft. Але дозволено звичайне таксі. Також дозволяється рух громадського транспорту, спецтранспорту, велосипедів, скутерів, автомобілів доставки та автомобілів для людей з інвалідністю.

Такому рішенню передувала багаторічна кампанія «За кращу Маркет-стріт». Торік муніципалітет Сан-Франциско проголосував за фінансування проєкту ревіталізації вулиці на 600 мільйонів доларів.

«Я неймовірно тішуся, що Маркет-стріт нарешті повернули пішоходам, велосипедистам та пасажирам громадського транспорту. Наші вулиці мають відповідати міжнародному рівню, що передбачає пріоритет громадського транспорту, боротьбу зі змінами клімату та безпеку й стабільність пересування», – цитує CityLab мера Сан-Франциско Лондон Брід.

Маркет-стріт 100 років тому. Фото: Wikimedia

Ця ділянка Маркет-стріт вирізнялася підвищеною аварійністю. Щороку фіксували понад 100 аварій із постраждалими, при чому переважна більшість ДТП – коли автомобілі збивали пішоходів або велосипедистів.

Місто планує знизити травматизм на дорогах до нуля, запроваджуючи принципи Vision Zero.

Нагадаємо, за підрахунками активістів, на дорогах України в середньому гине 10 людей за добу. Тим часом упродовж 2019 року в Гельсінкі та Осло на дорогах не загинуло жодного пішохода. А у Варшаві кількість аварій із жертвами за рік знизилася на 20% завдяки впровадженню стратегії Vision Zero.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button