У Сан-Франциско закрили для автомобілів центральну вулицю
Заборонено також каршерингові сервіси, такі як Uber та Lyft.
Заборонено також каршерингові сервіси, такі як Uber та Lyft.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
З 29 січня у Сан-Франциско заборонили рух приватних автомобілів на ділянці Маркет-стріт – головної магістралі каліфорнійського міста, повідомляє Los Angeles Times.
Йдеться про відрізок, який простягається більш як на десять кварталів – від вулиці Стюарт до Ван Несс Авеню. Це не лише найзавантаженіша вулиця міста, але й одна з найпопулярніших у туристів ділянок, оскільки вона сполучає поромний термінал із головною площею.
Разом із приватними автівками заборонено й каршерингові сервіси, такі як Uber та Lyft. Але дозволено звичайне таксі. Також дозволяється рух громадського транспорту, спецтранспорту, велосипедів, скутерів, автомобілів доставки та автомобілів для людей з інвалідністю.
Такому рішенню передувала багаторічна кампанія «За кращу Маркет-стріт». Торік муніципалітет Сан-Франциско проголосував за фінансування проєкту ревіталізації вулиці на 600 мільйонів доларів.
«Я неймовірно тішуся, що Маркет-стріт нарешті повернули пішоходам, велосипедистам та пасажирам громадського транспорту. Наші вулиці мають відповідати міжнародному рівню, що передбачає пріоритет громадського транспорту, боротьбу зі змінами клімату та безпеку й стабільність пересування», – цитує CityLab мера Сан-Франциско Лондон Брід.
Ця ділянка Маркет-стріт вирізнялася підвищеною аварійністю. Щороку фіксували понад 100 аварій із постраждалими, при чому переважна більшість ДТП – коли автомобілі збивали пішоходів або велосипедистів.
Місто планує знизити травматизм на дорогах до нуля, запроваджуючи принципи Vision Zero.
Нагадаємо, за підрахунками активістів, на дорогах України в середньому гине 10 людей за добу. Тим часом упродовж 2019 року в Гельсінкі та Осло на дорогах не загинуло жодного пішохода. А у Варшаві кількість аварій із жертвами за рік знизилася на 20% завдяки впровадженню стратегії Vision Zero.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті