«Кураж Базар» провів ребрендинг і змінив назву
Слоганом обрали фразу «Будь любым».
Слоганом обрали фразу «Будь любым».
Новий логотип «Кураж»
Маркет «Кураж Базар» провів ребрендинг, отримав новий логотип та скоротив назву до «Кураж».
В основу лягла ідея, що «Кураж» – це місце, де можна бути собою. Слоганом обрали фразу «Будь любым».
Ребрендинг розробляв дизайнер Саша Благов, який, судячи з інформації на його Facebook-профілі, раніше працював у агенції Fedoriv та студії Артемія Лебєдєва.
Старий логотип «Кураж Базар»
Як повідомляє MMR, слово «Базар» із назви прибрали тому, що нині маркет включає не лише барахолку, але й благодійність, музику, їжу тощо.
«Кураж» поділять на дві категорії подій – Кураж Basic та Кураж Special. У межах Кураж Special проходитимуть події у тематичних форматах, такі як Зоряний Кураж, Реп Шмеп, Різдвяний та Літературний Кураж.
У межах Кураж Basic проводитимуть барахолки з фудкортами, лекторіями тощо. Найближчий відбудеться вже 15-16 лютого.
Афіша з новим дизайном
Окремо розробляють проєкт Balagan Night Circus. Команда Куража працює над ним разом із арт-директором Лесею Патокою, Stas Twee та музичними експертами Ігорем Смойловым та Н2D.
У 2018 році «Кураж Базар» переїхав з «Арт-заводу Платформа» у 19-й павільйон ВДНГ.
Цей матеріал не вийшов би без підтримки членів нашого Товариства.
Зараз для сталої роботи видання ми шукаємо 1000 нових учасників спільноти, а в обмін на вашу участь пропонуємо цікаві бонуси!
Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» всього від 100 грн/місяць!
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті