«Кураж Базар» провів ребрендинг і змінив назву
Слоганом обрали фразу «Будь любым».
Слоганом обрали фразу «Будь любым».
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24975 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Маркет «Кураж Базар» провів ребрендинг, отримав новий логотип та скоротив назву до «Кураж».
В основу лягла ідея, що «Кураж» – це місце, де можна бути собою. Слоганом обрали фразу «Будь любым».
Ребрендинг розробляв дизайнер Саша Благов, який, судячи з інформації на його Facebook-профілі, раніше працював у агенції Fedoriv та студії Артемія Лебєдєва.
Як повідомляє MMR, слово «Базар» із назви прибрали тому, що нині маркет включає не лише барахолку, але й благодійність, музику, їжу тощо.
«Кураж» поділять на дві категорії подій – Кураж Basic та Кураж Special. У межах Кураж Special проходитимуть події у тематичних форматах, такі як Зоряний Кураж, Реп Шмеп, Різдвяний та Літературний Кураж.
У межах Кураж Basic проводитимуть барахолки з фудкортами, лекторіями тощо. Найближчий відбудеться вже 15-16 лютого.
Окремо розробляють проєкт Balagan Night Circus. Команда Куража працює над ним разом із арт-директором Лесею Патокою, Stas Twee та музичними експертами Ігорем Смойловым та Н2D.
У 2018 році «Кураж Базар» переїхав з «Арт-заводу Платформа» у 19-й павільйон ВДНГ.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті