Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24975 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Новий логотип «Кураж»

Маркет «Кураж Базар» провів ребрендинг, отримав новий логотип та скоротив назву до «Кураж».

В основу лягла ідея, що «Кураж» – це місце, де можна бути собою. Слоганом обрали фразу «Будь любым».

Ребрендинг розробляв дизайнер Саша Благов, який, судячи з інформації на його Facebook-профілі, раніше працював у агенції Fedoriv та студії Артемія Лебєдєва.

Старий логотип «Кураж Базар»

Як повідомляє MMR, слово «Базар» із назви прибрали тому, що нині маркет включає не лише барахолку, але й благодійність, музику, їжу тощо.

«Кураж» поділять на дві категорії подій – Кураж Basic та Кураж Special. У межах Кураж Special проходитимуть події у тематичних форматах, такі як Зоряний Кураж, Реп Шмеп, Різдвяний та Літературний Кураж.

У межах Кураж Basic проводитимуть барахолки з фудкортами, лекторіями тощо. Найближчий відбудеться вже 15-16 лютого.

Афіша з новим дизайном

Окремо розробляють проєкт Balagan Night Circus. Команда Куража працює над ним разом із арт-директором Лесею Патокою, Stas Twee та музичними експертами Ігорем Смойловым та Н2D.

У 2018 році «Кураж Базар» переїхав з «Арт-заводу Платформа» у 19-й павільйон ВДНГ.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button