Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 11 років та 46 днів. За цей час ми опублікували 27052 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Новий логотип «Кураж»

Маркет «Кураж Базар» провів ребрендинг, отримав новий логотип та скоротив назву до «Кураж».

В основу лягла ідея, що «Кураж» – це місце, де можна бути собою. Слоганом обрали фразу «Будь любым».

Ребрендинг розробляв дизайнер Саша Благов, який, судячи з інформації на його Facebook-профілі, раніше працював у агенції Fedoriv та студії Артемія Лебєдєва.

Старий логотип «Кураж Базар»

Як повідомляє MMR, слово «Базар» із назви прибрали тому, що нині маркет включає не лише барахолку, але й благодійність, музику, їжу тощо.

«Кураж» поділять на дві категорії подій – Кураж Basic та Кураж Special. У межах Кураж Special проходитимуть події у тематичних форматах, такі як Зоряний Кураж, Реп Шмеп, Різдвяний та Літературний Кураж.

У межах Кураж Basic проводитимуть барахолки з фудкортами, лекторіями тощо. Найближчий відбудеться вже 15-16 лютого.

Афіша з новим дизайном

Окремо розробляють проєкт Balagan Night Circus. Команда Куража працює над ним разом із арт-директором Лесею Патокою, Stas Twee та музичними експертами Ігорем Смойловым та Н2D.

У 2018 році «Кураж Базар» переїхав з «Арт-заводу Платформа» у 19-й павільйон ВДНГ.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button