Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24976 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Безрейковий травмай у місті Чжучжоу у Китаї. Фото: CRRC Zhuzhou Institute

В інтерв’ю виданню Changing America Пітер Ньюман, професор в галузі сталого розвитку Університету Кертіна, розповідає про переваги впровадження безрейкових трамваїв.

Ньюман є прихильником концепції біофільних (природно сприятливих) міст. Відтак, він вважає, що безрейкові трамваї можуть стати «інноваційним та екологічним рішенням» в сфері громадського транспорту для великих міст.

«Вони дуже тихі та не створюють викидів, оскільки безрейкові трамваї повністю електричні – батареї знаходяться на даху, тому й не потрібні накладні дроти», – каже професор.

Ньюман стверджує, що безрейкові трамваї корисні для навколишнього середовища, оскільки живляться від бортових батарей, які можуть заряджатися сонячною енергією, і, таким чином, сприяють зменшенню викидів у повітря.

Такі трамваї перевозять більше людей, ніж автобуси (у складі від трьох до п’яти вагонів, які загалом вміщають до 300 пасажирів), а також можуть розвивати швидкість до 70 км/год.

Вигляд трамваю зсередини. Фото: phys.org

Їхньою головною перевагою є те, що вони поєднують швидке транзитне сполучення з високою пропускною спроможністю (в такому трамваї може їхати стільки ж людей, скільки одночасно на шести дорожних смугах).

За словами Ньюмана, широке впровадження безрейкових трамваїв – це шлях до розвитку технологічно інтелектуального транспорту XXI століття і меншій залежності від автівок.

Зараз такі безрейкові трамваї працюють у китайських містах Чжучжоу та Ібін, а також у Катарі, де вони проходять випробування.

«Ми сподіваємось, що цього року буде проведено випробування в Перті, Австралія, і до цього готові ще щонайменше 20 міст Європи, Азії, Африки, Австралії та Нової Зеландії», – каже Ньюман.

Нагадаємо, що технологію безрейкових трамваїв розробили саме в Китаї.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button