Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 291 днів. За цей час ми опублікували 23590 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: matthew deltoro, Unsplash

Наприкінці 2019 року міська рада Канзас-сіті, штат Міссурі, проголосувала за скасування оплати за проїзд у громадському транспорті. Чи вдасться реалізувати це рішення, залежить від того, чи зможе муніципалітет залучити вісім мільйонів доларів, пише SmartCitiesDive.

Йдеться про безоплатний проїзд у міських автобусах. У місті також курсує трамвай – його запустили у 2016 році й відразу зробили безкоштовним. Але це невелика трамвайна лінія у центрі міста, а проєкт безкоштовної автобусної мережі вимагатиме значно більших коштів.

Так, щоб покривати недоотримання прибутків від продажу квитків (разова поїздка зараз коштує 1,50 долара), місто потребуватиме вісім мільйонів доларів щороку. У проєкті бюджету на запровадження безкоштовного громадського транспорту передбачено лише 4,8 мільйона доларів.

Мер Канзас-сіті Квінтон Лукас сподівається залучити додаткові кошти з приватного сектору. Потенційним спонсором може виступити страховий провайдер Blue Cross and Blue Shield.

Муніципалітет також зазначає, що видатки, які йдуть на збір оплати за проїзд, не є незначними – тож скасування оплати дозволить зекономити ці кошти. На обслуговування системи витрачається близько одного мільйона доларів щороку, не рахуючи витрат на заміну валідаторів.

Читайте також: У КМДА назвали суму, витрачену на запуск електронного квитка

У Канзас-сіті вважають, що безоплатний проїзд зробить транспорт швидшим, ефективнішим і відповідно, стимулюватиме місцеву економіку.

Приклади інших американських міст, в яких скасовували плату за проїзд на окремих маршрутах або на певний експериментальний період, показав, що користування громадським транспортом зростає щонайменше на 20%.

Зазначимо, що в Києві також є міські ініціативи, які оплачуються спонсорами. Наприклад, фонд Віталія Кличка та Ігоря Ніконова профінансує спорудження флагштоку з державним прапором, що раніше оцінювалося приблизно у 50 мільйонів гривень.

Нагадаємо, 29 лютого Люксембург став першою країною, яка скасувала оплату проїзду в громадському транспорті.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button