У київському метро запрацювали консультанти, які допоможуть скористатися е-квитком
Консультанти працюють у години пік на дев'яти станціях.
Консультанти працюють у години пік на дев'яти станціях.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 122 днів. За цей час ми опублікували 24984 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
У години пік на дев’яти станціях київського метро працюють консультанти, які допомагають пасажирам скористатися е-квитком, повідомляє пресслужба КМДА.
Консультантів можна зустріти з 7:30 до11:30 та з 16:30 до 20:30 на таких станціях: Вокзальна; Дарниця; Героїв Дніпра; Майдан Незалежності; Голосіївська; Бориспільська; Видубичі; Харківська; Лук’янівська.
Громадський транспорт Києва переходить на електронний квиток першого квітня. У КМДА повідомляють, що купити разовий QR-квиток, придбати і поповнити Kyiv Smart Card вже можна всіх станціях метро.
Водночас із квітня запровадять оновлену тарифну сітку абонементів. Безлімітний проїзний на всі види транспорту на місяць коштуватиме 1300 гривень, як і раніше. «Туристичні квитки» на добу, 48 і 72 години коштуватимуть відповідно 100, 150 і 200 гривень.
Наприкінці січня КМДА подала ці тарифи на громадське обговорення. Експерти розкритикували заявлену систему: такі тарифи не заохочують пасажирів купляти проїзні.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті