Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 247 днів. За цей час ми опублікували 23273 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Поворот з вулиці Саксаганського до Палацу Спорту, 1997 рік.

Міський голова Віталій Кличко доручив розпочати будівництво трамвайної лінії від вулиці Старовокзальної до станції метро «Палац Спорту» — із передбаченим заїздом на Вокзальну площу.

Про це «Хмарочос» дізнався з розпорядження голови КМДА, оприлюдненого на сайті адміністрації

Згідно з документом, призначений замовник цього будівництва, КП «Київпастранс», вже до наступного року має розробити проєктну документацію та отримати всі необхідні дозволи (зокрема, від Міністерства культури).

Очікується, що будівельні роботи будуть завершені у 2023 році. Їхній перебіг контролюватиме Олександр Густєлєв, колишній очільник «Київавтодора», а з цього року — новий заступник Кличка. Також зазначається, що експлуатація маршруту має гарантуватися щонайменше на десять років. 

Нагадаємо, що проєкт будівництва нової лінії швидкісного трамваю у центр міста почали обговорювати ще у 2017 році. Тоді, за розрахунками спеціалістів, подовження чинної лінії до «Палацу Спорту» збільшило б її пасажиропотік зі 170 до 250 тисяч осіб на день. 

Новий маршрут мав пролягати через вулиці Жилянську або Саксаганського, де була зафіксована найбільша у місті щільність робочих місць, і завершуватися на вулиці Шота Руставелі — або на Еспланадній, біля ТРЦ «Гулівер». 

Візуалізація трамвайної лінії на вулиці Шота Руставелі.

Це значно розвантажило б не лише станцію метро «Вокзальна», але й переходи «Золоті Ворота — Театральна» та «Хрещатик — Майдан Незалежності».

«Це буде важливим кроком для забезпечення комфортного транспортного сполучення районів Відрадного та Борщагівки з центральною частиною міста. Важливим є те, що ми забезпечуємо зручне сполучення без пересадок», — казав тодішній заступник голови КМДА Ілля Сагайдак

В тому ж році у «Київпастрансі» оголосили про початок розробки техніко-економічного обґрунтування цього маршруту. Але вже за декілька місяців цю ініціативу заблокував Департамент містобудування та архітектури. Його чиновники пояснювали свою незгоду, зокрема, тим, що «трамвай ніколи не зможе працювати нормально в центрі».

Також проти цього проєкту виступили мешканці одного з будинків на вулиці Шота Руставелі, які побоювалися, що трамвай зруйнує місцеву історичну архітектуру.

Читайте також: «Краще зробіть метро на Борщагівку»: як обговорювали проект швидкісного трамваю у центр Києва

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button