Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 123 днів. За цей час ми опублікували 24984 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: barout.media

Від сьогодні громадські заклади харчування, в тому числі і бари, пішли на карантин. Видання Barout дізналося реакцію представників київських барів на рішення влади та запитало про шляхи адаптації до карантину.

Власникам п’яти київських закладів задали такі питання: 

  • Чи є вже можливість оцінити, які втрати отримає бар від карантину

Щодо збитків, то всі зазначили, що вони великі, щонайменше 50% недоотримання коштів місячного обороту. Гірше, якщо заклад ще не вийшов на точку беззбитковості. Важливою є турбота та мотивація для персоналу: барменів, офіціантів, адміністраторів. Але їх утримування в цей період принесе закладам великих збитків, які засновники сплачуватимуть з власної кишені.

Ще однією проблемою є списання великої кількості продукту, а відповідно, до відкриття треба буде зробити велику закупівлю за умови відсутності коштових обертів.

Не виключають також і емоційний аспект психологічного потрясіння. На думку Олександра Скубача з Who & Why Drinkery: «Не всі будуть готові після закінчення карантину одразу повернутися до барів та ресторанів».

  • Чи спілкувалися вони з орендодавцем про можливість зміни вартості оренди або «орендні канікули»

Передбачити цей випадок у контрактах на оренду було неможливо. Власники барів розуміють, що орендодавцям також потрібен час на те, щоб все осмислити та прорахувати. До того ж, крім орендодавців, їм ще треба домовитись з постачальниками товару. Всі чекають відповіді.

Фото: barout.media

  • Окрім вже прийнятих, які заходи міської/державної влади вони вважали б доцільними в цій ситуації

Всіх турбують питання орендної плати та податків, оплати комунальних. Також нагальною називають можливість відтермінування платежів та штрафів за прострочення платежів: авансів, НДС, акцизів тощо, адже строк сплати всіх цих обов’язкових платежів припадає на період карантину.

За несвоєчасну сплату накладається штраф на кожен платіж у розмірі 10% від суми за кожну добу запізнення. Зазначають, що було б добре, якби влада виділяла кошти на подолання застою та заморозила виплати за кредитами для підприємств.

  • Як гості можуть підтримати заклад у цей час

Всі власники барів наголошують, що для них найважливішою підтримкою будуть здорові гості, які повернуться в їх заклади. Але кажуть, що підтримка у соціальних мережах та участь в ініціативах барів буде важливою, адже якісь бари займатимуться доставкою коктейлів, якісь проведуть навчання з приготування коктейлів онлайн, або ж просто відпочинуть, щоб потім знову відчинити свої заклади.

Також власники будуть вдячними за відгуки про їхній заклад у Google, Facebook чи TripAdvisor.

Артем Скапенко з Loggerhead каже, що у них була ідея продавати алкоголь на виніс, але проблема в тому, що їх заклад має ліцензію лише на продаж алкоголю в барі. Він наголошує, що гості можуть замовляти у них їжу з доставкою чи за принципом take away.

Читайте також: Як київські заклади готуються до карантину? Розповідає Нікіта Ізмайлов, співзасновник мережі Eat Easy.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button