Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 303 днів. За цей час ми опублікували 26351 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: barout.media

Від сьогодні громадські заклади харчування, в тому числі і бари, пішли на карантин. Видання Barout дізналося реакцію представників київських барів на рішення влади та запитало про шляхи адаптації до карантину.

Власникам п’яти київських закладів задали такі питання: 

  • Чи є вже можливість оцінити, які втрати отримає бар від карантину

Щодо збитків, то всі зазначили, що вони великі, щонайменше 50% недоотримання коштів місячного обороту. Гірше, якщо заклад ще не вийшов на точку беззбитковості. Важливою є турбота та мотивація для персоналу: барменів, офіціантів, адміністраторів. Але їх утримування в цей період принесе закладам великих збитків, які засновники сплачуватимуть з власної кишені.

Ще однією проблемою є списання великої кількості продукту, а відповідно, до відкриття треба буде зробити велику закупівлю за умови відсутності коштових обертів.

Не виключають також і емоційний аспект психологічного потрясіння. На думку Олександра Скубача з Who & Why Drinkery: «Не всі будуть готові після закінчення карантину одразу повернутися до барів та ресторанів».

  • Чи спілкувалися вони з орендодавцем про можливість зміни вартості оренди або «орендні канікули»

Передбачити цей випадок у контрактах на оренду було неможливо. Власники барів розуміють, що орендодавцям також потрібен час на те, щоб все осмислити та прорахувати. До того ж, крім орендодавців, їм ще треба домовитись з постачальниками товару. Всі чекають відповіді.

Фото: barout.media

  • Окрім вже прийнятих, які заходи міської/державної влади вони вважали б доцільними в цій ситуації

Всіх турбують питання орендної плати та податків, оплати комунальних. Також нагальною називають можливість відтермінування платежів та штрафів за прострочення платежів: авансів, НДС, акцизів тощо, адже строк сплати всіх цих обов’язкових платежів припадає на період карантину.

За несвоєчасну сплату накладається штраф на кожен платіж у розмірі 10% від суми за кожну добу запізнення. Зазначають, що було б добре, якби влада виділяла кошти на подолання застою та заморозила виплати за кредитами для підприємств.

  • Як гості можуть підтримати заклад у цей час

Всі власники барів наголошують, що для них найважливішою підтримкою будуть здорові гості, які повернуться в їх заклади. Але кажуть, що підтримка у соціальних мережах та участь в ініціативах барів буде важливою, адже якісь бари займатимуться доставкою коктейлів, якісь проведуть навчання з приготування коктейлів онлайн, або ж просто відпочинуть, щоб потім знову відчинити свої заклади.

Також власники будуть вдячними за відгуки про їхній заклад у Google, Facebook чи TripAdvisor.

Артем Скапенко з Loggerhead каже, що у них була ідея продавати алкоголь на виніс, але проблема в тому, що їх заклад має ліцензію лише на продаж алкоголю в барі. Він наголошує, що гості можуть замовляти у них їжу з доставкою чи за принципом take away.

Читайте також: Як київські заклади готуються до карантину? Розповідає Нікіта Ізмайлов, співзасновник мережі Eat Easy.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button