Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 273 днів. За цей час ми опублікували 23454 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

У березні «Київпастранс» уклав договір на капітальний ремонт направляючої пішохідної огорожі уздовж маршруту тролейбусів №37 та 37А (від станції метро «Лісова» до Троєщини) у Деснянському районі Києва.

Маршрут тролейбуса за сервісом EasyWay

Як випливає з документації, «капремонт» передбачає вставновлення 1400 метрів огорожі зі сталі на металевих стовпах.

У тендері перемогла компанія «БСМ Будівництво», запропонувавши виконати роботи за 5,9 мільйона гривень. Очікувана вартість складала 7,5 мільйона.

Встановлення паркану включно з роботами, таким чином, коштуватиме 4200 гривень за метр.

На початку року кілька тендерів на закупівлю пішохідних огорож влаштовував «Київавтодор». Киянин Ігор Іванов підрахував, що секція огорожі в кілька разів дорожча за обмежувальний стовпчик.

Фото обкладинки: Київавтодор

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button