Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 123 днів. За цей час ми опублікували 24984 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

КМДА працює над розробкою проєкту тимчасових велосипедних доріжок, а також доріжок для електросамокатів і моноколіс, повідомив Економічній правді радник міського голови Максим Бахматов.

«Ми підготували розпорядження для київського міського голови з приводу оптимізації трафіку. На 12 сторінках розписані побажання експертів та аналітиків. Туди включена історія з організації тимчасових велосипедних доріжок і доріжок для пересування на альтернативних видах транспорту – електросамокатах і моноколесах», – заявив Бахматов.

Він вважає, що тимчасові велодоріжки в Києві можна облаштувати за два-три місяці за наявності фінансування.

Тимчасові велосмуги, які ще називають pop-up bike lanes і навіть «коронавелодоріжки», вже працюють у низці міст світу. У колумбійській столиці Боготі облаштували кількадесят кілометрів протягом однієї доби. Їх облаштовують як альтернативу автомобілям, а заразом і громадському транспорту, попит на який падає через загрозу зараження.

З початку травня затори в Києві поступово почали повертатися до докарантинного рівня, а подекуди його перевищувати. Затори зросли, зокрема, й через ремонти – зараз у Києві одночасно ремонтують 13 мостів і шляхопроводів. А закриття громадського транспорту на час карантину підштовхнуло населення активніше користуватися автомобілями.

«Уряд сказав людям, що громадський транспорт – для невдах та маргіналів, і він буде закритий у будь-якій незрозумілій ситуації», – зазначає директор «А+С Україна» Дмитро Беспалов.

Читайте також: Карантин для бідних: як заборона громадського транспорту впливає на жителів міста

Водночас дані маркетплейсу Rozetka свідчать, що кияни готові також активніше користуватися велосипедами. Так, у травні цього року попит на електросамокати зріс на 188% порівняно з травнем 2019 року, а на велосипеди – на 182%.

Попри заяви Віталія Кличка про 100 кілометрів велодоріжок у Києві, насправді мається на увазі 50 кілометрів в одному напрямку та 50 кілометрів – у зворотному. Половина велосмуг припадає на маршрут «Троєщина – Європейська площа», досі не введений в експлуатацію. Інші велодоріжки розкидані окремими вулицями і майже не пов’язані між собою.

Експерти вважають, що облаштування комплексної велосипедної інфраструктури, яка покрила би цілий Київ, може коштувати 8 мільярдів гривень. Ця сума еквівалентна будівництву чотирьох багаторівневих розв’язок. На думку Беспалова, очікуваний ефект від економії часу становитиме 16 мільярдів гривень на рік.

Читайте також: «Міста задумаються над розвитком веломережі» – мери українських міст розповіли про досвід карантину

Фото: Andrew Gook, Unsplash

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button