КМДА працює над створенням тимчасових велодоріжок
На їх облаштування знадобиться два-три місяці.
На їх облаштування знадобиться два-три місяці.
Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 298 днів. За цей час ми опублікували 26314 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
Стати членом Товариства | Хто ми такі?
КМДА працює над розробкою проєкту тимчасових велосипедних доріжок, а також доріжок для електросамокатів і моноколіс, повідомив Економічній правді радник міського голови Максим Бахматов.
«Ми підготували розпорядження для київського міського голови з приводу оптимізації трафіку. На 12 сторінках розписані побажання експертів та аналітиків. Туди включена історія з організації тимчасових велосипедних доріжок і доріжок для пересування на альтернативних видах транспорту – електросамокатах і моноколесах», – заявив Бахматов.
Він вважає, що тимчасові велодоріжки в Києві можна облаштувати за два-три місяці за наявності фінансування.
Тимчасові велосмуги, які ще називають pop-up bike lanes і навіть «коронавелодоріжки», вже працюють у низці міст світу. У колумбійській столиці Боготі облаштували кількадесят кілометрів протягом однієї доби. Їх облаштовують як альтернативу автомобілям, а заразом і громадському транспорту, попит на який падає через загрозу зараження.
З початку травня затори в Києві поступово почали повертатися до докарантинного рівня, а подекуди його перевищувати. Затори зросли, зокрема, й через ремонти – зараз у Києві одночасно ремонтують 13 мостів і шляхопроводів. А закриття громадського транспорту на час карантину підштовхнуло населення активніше користуватися автомобілями.
«Уряд сказав людям, що громадський транспорт – для невдах та маргіналів, і він буде закритий у будь-якій незрозумілій ситуації», – зазначає директор «А+С Україна» Дмитро Беспалов.
Читайте також: Карантин для бідних: як заборона громадського транспорту впливає на жителів міста
Водночас дані маркетплейсу Rozetka свідчать, що кияни готові також активніше користуватися велосипедами. Так, у травні цього року попит на електросамокати зріс на 188% порівняно з травнем 2019 року, а на велосипеди – на 182%.
Попри заяви Віталія Кличка про 100 кілометрів велодоріжок у Києві, насправді мається на увазі 50 кілометрів в одному напрямку та 50 кілометрів – у зворотному. Половина велосмуг припадає на маршрут «Троєщина – Європейська площа», досі не введений в експлуатацію. Інші велодоріжки розкидані окремими вулицями і майже не пов’язані між собою.
Експерти вважають, що облаштування комплексної велосипедної інфраструктури, яка покрила би цілий Київ, може коштувати 8 мільярдів гривень. Ця сума еквівалентна будівництву чотирьох багаторівневих розв’язок. На думку Беспалова, очікуваний ефект від економії часу становитиме 16 мільярдів гривень на рік.
Читайте також: «Міста задумаються над розвитком веломережі» – мери українських міст розповіли про досвід карантину
Фото: Andrew Gook, Unsplash
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті