Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 275 днів. За цей час ми опублікували 23482 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Дев’ятого червня Департамент транспортної інфраструктури КМДА продовжив ще на п’ять років дію договору з перевізником «Кийтранс-2005» на обслуговування близько низки маршрутів столиці. Про це повідомляє транспортний експерт Іван Черниш у блозі команди А+С.

Серед цих маршрутів – №439 (від Виноградаря до проспекту Перемеоги), на якому досі курсують автобуси «Богдан А091» 2003 року випуску. Це суперечить умовам конкурсу, який провели у 2015 році: перевізник зобов’язувався оновити рухомий склад протягом терміну дії договору.

У самому наказі транспортного департаменту зазначено: немає підвердження того, що перевізник оновив автобуси, і перевірити це «не вбачається можливим за відсутності відповідної інформації».

«Мало того, що фактично рухомий склад взагалі не оновлено, так ще й юридично перевізник не зміг вчасно оформити якісь фантомні автобуси, щоб хоча б на папері все було в межах договору», – коментує Черниш.

Експерт зазначає, що Департамент транспортної інфраструктури справді має право, але не обов’язок перевіряти дотримання вимог договору. Утім, цим правом Департамент не користується.

На обкладинці: маршрутки №439, 10 червня 2020 року. Фото: Олександр Сава

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button