Для будівництва канатної дороги через Дніпро шукають інвестора
У 2017 році ідею канатної дороги подала фірма Андрія Миргородського.
У 2017 році ідею канатної дороги подала фірма Андрія Миргородського.
Київська міська адміністрація вирішила збудувати канатну переправу через Дніпро – від Арки Дружби народів до Труханового острова, повідомляє пресслужба КМДА.
Атракціон облаштують коштом інвестора, якого визначать на конкурсі. Передпроєктні пропозиції розробить КП «Київське інвестиційне агентство», а реалізуватиме проєкт – КП «Плесо».
Попередньо, довжина канатної дороги становитиме 530 метрів.
У КМДА підкреслюють, що для атракціону встановлять збірні конструкції, які не потребують фундаменту. Тож проєкт не передбачатиме робіт, які можуть призвести до пошкодження об’єктів культурної спадщини.
Ідея канатної дороги виникла ще в 2017 році. Проєкт, за яким мали зводити канатну дорогу, належав «Проектним системам ЛТД» Андрія Миргородського.
Проєкт Миргородського передбачав спорудження трьох станцій: на Поштовій площі, біля Арки Дружби Народів та на Трухановому острові. Зокрема, станція «Поштова Площа» формою мала нагадувати «стрімкі абриси яхти».
Торік у КМДА вирішили додати до маршруту житловий масив Русанівка, що викликало спротив у місцевих мешканців – вони заявили, що атракціон нашкодить зеленій зоні Русанівської набережної.
До 2018 року приватні підприємці запускали над Дніпром тролей, доки муніципалітет не вирішив цей атракціон закрити. Посадовці заявили, що його розміщено незаконно, а також він заважає будівництву запланованої канатної дороги.
На обкладинці: візуалізація проєкту канатної дороги «Проектних систем ЛТД»
Цей матеріал не вийшов би без підтримки членів нашого Товариства.
Зараз для сталої роботи видання ми шукаємо 1000 нових учасників спільноти, а в обмін на вашу участь пропонуємо цікаві бонуси!
Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» всього від 100 грн/місяць!
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті