Екологічний проєкт «Україна без сміття» отримає соціальну франшизу
Таку можливість екоініціативі надала компанія Franchise Group.
Таку можливість екоініціативі надала компанія Franchise Group.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 122 днів. За цей час ми опублікували 24984 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Компанія Franchise Group запускає першу в Україні соціальну франшизу екологічного проєкту «Україна без сміття».
На честь 8-ї річниці Franchise Group, компанія допоможе «Україні без сміття» з масштабуванням їх справи, як «найбільш послідовному проєкту, що вчить людей відповідально поводитися зі своїми відходами й розділяти сміття».
«Зазвичай на день народження отримують подарунки, а ми вирішили презентувати франшизу компанії, яка стала “адвокатом” і рупором відповідального ставлення до відходів. Це буде перша сортувальна франшиза, яка масштабує суспільний успіх “України без сміття”», — повідомила Мирослава Козачук, СЕО та співзасновниця Franchise Group.
Компанія виділила п’ять пунктів, що спонукали її спрямувати допомогу екоініціативі:
Franchise Group створила більш ніж 500 франшиз для таких компаній як «Еко-Лавка», «Франс.уа», «Сімейна Пекарня», Salateira, G.Bar, «Cім’я ресторанів Борисова», «Шериф», CSD.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті