Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 123 днів. За цей час ми опублікували 24990 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Усі фото: Ігор Іванов, facebook.com/IhorKevin

На вулиці Олеся Гончара у центрі Києва облаштували велосипедну смугу. Киянин Ігор Іванов опублікував її фотографії та прокоментував незручності, які помітив під час поїздки на велосипеді.

Перше, що кидається в очі, – хаотичне паркування. На цьому фото автомобілі стоять так, що несподівано відчинені двері можуть призвести до доволі серйозної аварії.

Водії заблокували прохід пішоходам і проїзд велосипедистам. Паркуватися таким чином заохочує й відповідний знак. Іванов радить не лише прибрати цей знак, але й встановити антипаркувальні стовпчики.

Стоп-лінію для велосипедистів винесено перед стоп-лінією для автомобілів. Завдяки цьому велосипедист лишається у полі зору водія авто.

Натомість на іншому перехресті зробили стоп-лінії в один рівень.

Перехожі змушені обходити стихійну торговельну ятку проїжджою частиною. Іванов вважає, що патрульних на весь Київ не вистачить, тому потрібно шукати інші обмежувальні засоби.

Напівстерта стара лінія розмітки свідчить про те, що ширину смуги для автомобілів збільшили. Широкі смуги руху зазвичай сприяють перевищенню швидкості.

На протилежному боці вулиці велосмуги немає, натомість права смуга повністю запаркована.

Автомобілі зупинилися на велосмузі, ввімкнувши аварійну сигналізацію.

Цього літа у Києві облаштували кілька велосмуг у центрі, зокрема на Бастіонній, Стрілецькій, Липинського, Івана Франка, Ольгинській, Заньковецької, Ярославовому Валу, Рейтарській. На бульварі Тараса Шевченка велосипедистам дозволили їхати виділеними смугами громадського транспорту на відтинку 3,7 кілометра.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button