Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 247 днів. За цей час ми опублікували 23266 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

«Костюм Гавроша» від бренду Bettter, складається з п’яти речей, коштує 870 євро. Скріншот із сайту bettter.us

В Україні запустили апсайклинг-проєкт, який використовує перероблений одяг. Бренд Bettter заснувала фешн-директорка українського Vogue Юлія Пеліпас.

Пеліпас повідомила британському Vogue, що для виготовлення одягу використовують речі з українських секондхендів. Перша колекція вийшла у червні.

Бренд продає цілісні образи, які складаються з двох-п’яти речей: штанів, жакету, сорочки тощо. Вартість варіюється від 570 до 970 євро. Водночас засновниця бренду планує в майбутньому випускати колекції з «ультрадоступними» цінами.

Скріншот із сайту bettter.us

«Мрію, щоб ми змогли розповідати історію кожної речі, включаючи імена попередніх власників. Таким чином, вважаю, ми б навчилися створювати сталі гардероби, де кожна річ має значення», – зазначає Пеліпас.

Промоційне відео бренду знімали на озері Пушкар в Індії за участі місцевих моделей.

Зараз Bettter шукає людину на посаду головного виконавчого директора, який відповідатиме за вробництво, маркетинг, набір співробітників та міжнародний розвиток проєкту. Про це повідомив Дмитро Дубілет, який бере участь у проєкті.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button