В Україні запустили модний бренд, який переробляє одяг із секонд-хендів
Вартість костюмів варіюється від 570 до 970 євро.
Вартість костюмів варіюється від 570 до 970 євро.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 278 днів. За цей час ми опублікували 23493 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
В Україні запустили апсайклинг-проєкт, який використовує перероблений одяг. Бренд Bettter заснувала фешн-директорка українського Vogue Юлія Пеліпас.
Пеліпас повідомила британському Vogue, що для виготовлення одягу використовують речі з українських секондхендів. Перша колекція вийшла у червні.
Бренд продає цілісні образи, які складаються з двох-п’яти речей: штанів, жакету, сорочки тощо. Вартість варіюється від 570 до 970 євро. Водночас засновниця бренду планує в майбутньому випускати колекції з «ультрадоступними» цінами.
«Мрію, щоб ми змогли розповідати історію кожної речі, включаючи імена попередніх власників. Таким чином, вважаю, ми б навчилися створювати сталі гардероби, де кожна річ має значення», – зазначає Пеліпас.
Промоційне відео бренду знімали на озері Пушкар в Індії за участі місцевих моделей.
https://www.instagram.com/p/CApXkanAUYZ/
Зараз Bettter шукає людину на посаду головного виконавчого директора, який відповідатиме за вробництво, маркетинг, набір співробітників та міжнародний розвиток проєкту. Про це повідомив Дмитро Дубілет, який бере участь у проєкті.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті