На Шулявському мосту встановлюють нові опори для ліхтарів
Попередні стовпи впали через заводський брак у місці зварювального шва, вважають експерти.
Попередні стовпи впали через заводський брак у місці зварювального шва, вважають експерти.
Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 303 днів. За цей час ми опублікували 26351 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
Стати членом Товариства | Хто ми такі?
Фото: Ігор Сєров, Сьогодні
На Шулявському мосту встановлюють нові електроопори замість тих, які впали 15 грудня, повідомляє Сьогодні.
Тоді внаслідок падіння електроопор пошкоджено дев’ять автомобілів. Люди не постраждали. Після цього підрядник демонтував на шляхопроводі ще шість опор, «які викликали сумніви щодо надійності укріплення». Міський голова Віталій Кличко заявив, що головна відповідальність – на генеральному підряднику.
Причиною падіння електроопор на Шулявському мосту став заводський брак – зварювальний шов в основі конструкції був зруйнований. Такого висновку дійшли в Інституті електрозварювання імені Патона та Державному науково-дослідного інституті будівельних конструкцій, повідомили у КМДА на запит The Village Україна.
Також директор «Інституту міста» Олександр Сергієнко припустив у коментарі «Вечірньому Києву», що робочі обварили стовпи частково – по чотири-п’ять точок, а не по колу.
Реконструювати Шулявський шляхопровід вирішили після аварії в лютому 2017 року, коли частина мосту впала на припарковані автомобілі. Кияни підписали дві петиції за проєкт Шулявської розв’язки у вигляді реверсного кільця, розроблений Віктором Петруком. Натомість у КМДА відмовилися від проведення конкурсу і таки вирішили будувати за іншим проєктом.
Послуги з реконструкції замовили у компаній, підконтрольних Максиму Микитасю, – «Північно-Український будівельний альянс», «Укрбуд Інвест» і «Укрбуд Девелопмент». Згодом вони стали фігурантами розслідувань, а Микитась потрапив за ґрати.
Роботи з демонтажу старого мосту почалися в березні 2019 року. За цей час вартість реконструкції зросла з 0,6 мільярда гривень до 1,7 мільярда.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті