На Шулявському мосту встановлюють нові опори для ліхтарів
Попередні стовпи впали через заводський брак у місці зварювального шва, вважають експерти.
Попередні стовпи впали через заводський брак у місці зварювального шва, вважають експерти.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24980 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
На Шулявському мосту встановлюють нові електроопори замість тих, які впали 15 грудня, повідомляє Сьогодні.
Тоді внаслідок падіння електроопор пошкоджено дев’ять автомобілів. Люди не постраждали. Після цього підрядник демонтував на шляхопроводі ще шість опор, «які викликали сумніви щодо надійності укріплення». Міський голова Віталій Кличко заявив, що головна відповідальність – на генеральному підряднику.
Причиною падіння електроопор на Шулявському мосту став заводський брак – зварювальний шов в основі конструкції був зруйнований. Такого висновку дійшли в Інституті електрозварювання імені Патона та Державному науково-дослідного інституті будівельних конструкцій, повідомили у КМДА на запит The Village Україна.
Також директор «Інституту міста» Олександр Сергієнко припустив у коментарі «Вечірньому Києву», що робочі обварили стовпи частково – по чотири-п’ять точок, а не по колу.
Реконструювати Шулявський шляхопровід вирішили після аварії в лютому 2017 року, коли частина мосту впала на припарковані автомобілі. Кияни підписали дві петиції за проєкт Шулявської розв’язки у вигляді реверсного кільця, розроблений Віктором Петруком. Натомість у КМДА відмовилися від проведення конкурсу і таки вирішили будувати за іншим проєктом.
Послуги з реконструкції замовили у компаній, підконтрольних Максиму Микитасю, – «Північно-Український будівельний альянс», «Укрбуд Інвест» і «Укрбуд Девелопмент». Згодом вони стали фігурантами розслідувань, а Микитась потрапив за ґрати.
Роботи з демонтажу старого мосту почалися в березні 2019 року. За цей час вартість реконструкції зросла з 0,6 мільярда гривень до 1,7 мільярда.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті