Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Міські історії, пояснювальні тексти, розвінчання міфів, редакційні експерименти – публікуємо перелік найпопулярнішої нативної реклами та спецпроєктів за 2020 рік.

«Хмарочос» + «Укргазбанк» 

Серія пояснювальних статей про іпотеку

Чотири матеріали серії не лише знайомлять читачів з умовами іпотечного кредитування, але й пропонують корисну інформацію щодо вибору квартири. Зокрема, як правильно розрахувати витрати на своє та орендоване житло, на що звернути увагу при купівлі квартири та які варіанти доступні у київських житлових комплексах за іпотекою від «Укргазбанку».

«Хмарочос» + ЖК «Новий Поділ»
від SAGA Development

Нативний матеріал «Я живу біля води – містяни з Мальме, Києва та Бєлграда розповідають про свій досвід».

Житловий комплекс «Новий Поділ» розташований на березі Дніпра, і, щоб розкрити усі переваги такої локації, «Хмарочос» розповідає історії трьох людей, які вже зараз живуть біля води у Києві, Мальме (Швеція) та Бєлграді (Сербія). Їх особистий досвід доповнює коментар архітектора комплексу про плани ревіталізації набережної, відкритої для всіх містян.

«Хмарочос» + ПБГ «Ковальська»

Спецпроєкт «Київський тетріс»

Браузерна гра, яка пропонує зіграти в тетріс у новій інтерпретації. Гравці можуть зібрати відомі київські будівлі, наприклад, Південний вокзал та стадіон «Олімпійський», для спорудження яких використовували матеріали від «Ковальської». Для оформлення гри використали авторські ілюстрації, а самі блоки тетріса стилізовані під бетон.

«Хмарочос» + MasterCard й Pаrking.ua

Нативний матеріал «Особливості національного паркування – розвінчуємо 8 міфів про зручність, кількість і вартість парковки»

Pаrking.ua пропонує зручний спосіб оплати паркування, тому основною нативного матеріалу для сервісу стали міфи про паркування в місті. Зокрема, те, що платити за нього дорого, складно і зовсім не обов’язково. Матеріал одночасно пояснює переваги оплати через додаток Pаrking.ua та розкриває сучасні погляди на організацію паркування у містах.

«Хмарочос» + ЖК Metropolis від DIM Group

Нативний матеріал «Округлі форми, безбар’єрний простір і заклик до самостійного навчання: яким має бути інноваційний дитячий садочок?»

Дитячий садок «Фудзі» в Токіо вважають однією із кращих дошкільних будівель у світі. Матеріал розкриває принципи, які використовували при його проєктуванні та показує, як подібні ідеї сформували концепцію дитячого садочка у житловому комплексі Metropolis. Наприклад, округла форма будівлі й відсутність перегородок повинні провокувати рух, а відкритий простір ‒ підштовхувати дітей до самостійних досліджень.

«Хмарочос» + служба таксі Cab

Нативний матеріал «Експеримент редакції: тестуємо додатки виклику таксі. Де найкращі сервіс і вартість?»

Матеріал побудований навколо експерименту, який дозволяє читачам самостійно зважити переваги і недоліки різних служб таксі. Протягом чотирьох днів його учасники викликали авто в однаковий час за однаковим маршрутом, щоб порівняти ціни, час та якість послуг від компаній Cab, Uber, Uklon та Bolt. 

 

«Хмарочос» + компанія Benjamin Moore

Нативний матеріал «Ви збираєтеся робити ремонт? Ось, що вам потрібно знати»

Матеріал стане корисним для тих, хто планує почати ремонт. Інженер, дизайнери та архітектори дають рекомендації стосовно бюджету, порядку проведення робіт, вибору стилістичних рішень та поєднання кольорів. А також підбору і використання в інтер’єрі фарби ‒ основного продукту компанії компанія Benjamin Moore.

«Хмарочос» + компанія Acoustic Group

Нативний матеріал «Як перестати чути сусідів? Все, що варто знати про звукоізоляцію в новобудовах»

Допустимий рівень шуму в багатоповерхових будинках регулюють відповідні будівельні норми, однак дотримуються їх не завжди. «Хмарочос» спільно Acoustic Group розповідає, як обрати квартиру з хорошою звукоізоляцією в новобудові. А також знайомить читачів з технологіями, що допоможуть вирішити проблему з шумом у вже придбаній квартирі.

«Хмарочос» + ЖК Paradise Avenue від ZIM Group

Нативний матеріал «Як будують сучасні девелопери? Порівнюємо житло в Європі та Україні»

Забудова змішаного типу, яка поєднує житлові, комерційні, культурні й розважальні функції, ‒ це один із найактуальніших світових трендів в містобудуванні. Матеріал пояснює цю концепцію та її переваги на прикладі вдалих житлових комплексів з Німеччини, Польщі та України. Серед них ‒ Paradise Avenue за Києвом, у якому реалізована ідея «міста у місті».

Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 131 днів. За цей час ми опублікували 25061 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button