Під Європейською площею побудують паркінг. Чому це не допоможе боротися з заторами?
У Генплані вважають, що багаторівневий підземний паркінг допоможе боротися із заторами.
У Генплані вважають, що багаторівневий підземний паркінг допоможе боротися із заторами.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24979 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Під Європейською площею планують побудувати багаторівневий підземний паркінг, таким чином мають намір боротися із заторами в центрі Києва. На думку фахівців Генплану будівництво паркінгу допоможе вирішити транспортну проблему.
На думку Дмитра Беспалова, експерта з питань транспортного моделювання, побудувати такий паркінг на Європейській площі дуже дорого, це за умови, що там можна копати, нічого не порушивши. Така парковка може не окупитися та, на жаль, перетворитися на черговий торгівельний центр – тому що ТЦ окуповуються, а паркінги, в більшості, ні. Така історія трапилася з ТЦ «Метроград», який будували, як підземний паркінг.
Проте, аби точно впевнитися, що там можна будувати, треба побачити зрізи геології. Треба також з’ясувати чи це доцільно економічно та побачити розрахунки – скільки повинна коштувати година паркування, щоб відбилися інвестиції.
За словами Беспалова, ситуацію з заторами в центрі підземний паркінг точно не вирішить. Паркінги тільки провокують водіїв їхати до центра міста на автомобілі, що в свою чергу буде створювати транспортний колапс. До того ж, збільшення пропозиції паркувальних місць скоріш за все збільшить попит на них.
Раніше заступник голови КМДА Олександр Густєлєв на презентації бюджету транспортній комісії анонсував будівництво наземних та підземних паркінгів. За його словами, в першу чергу розглядається будівництво на Володимирському проїзді (ділянка між Софійською та Михайлівською площами), Наддніпрянському шосе (біля Поштової площі), ділянці від Європейської площі до Майдану Незалежності, вулиці Володимирській.
Нагадаємо, в 2016 році містяни вже проводили серію протестів проти підземного паркінгу під Михайлівською площею. Тоді активісти заявляли, що будівництво паркінгу не має під собою жодних розрахунків, несе реальний ризик для культурних та історичних локацій столиці, призначається для співробітників центральних органів влади, прокуратури, суду, готелю «Інтерконтиненталь» та може привести до виключення Софії зі списку світового спадку ЮНЕСКО. Пізніше тодішній секретар Київради Володимир Прокопів пообіцяв, що паркінгу на Михайлівській не буде без громадських обговорень.
Читайте також: Раз і назавжди: чому центру Києва не потрібно більше парковок?
Фото: Neonbrand, unsplash.com
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті