Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 297 днів. За цей час ми опублікували 23640 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото праворуч: Inna Kabanova, lookmytrips.com

Станом на сьогодні реалізацію проєкту Громадського бюджету-2019 про наземний перехід до станції метро «Університет» через бульвар Шевченка гальмує КМДА. Про це повідомляє киянин Сергій Пасюта, який адвокатує проєкт.

Раніше в КМДА нарікали, що створення переходу блокує Міністерство екології. Перед тим облаштуванню переходу чинила супротив поліція.

Зараз, за висловом Пасюти, м’яч у «бюрократичному футболі» – на полі міської адміністрації, зокрема:

  • Департамент транспортної інфраструктури має виконати доручення бюджетної комісії Київради і подати Департаменту фінансів бюджетний запит, щоб проєкт врахували під час корекції бюджету на 2021 рік;
  • Департамент фінансів має врахувати суму на перехід у проєкті коригування бюджету-2021;
  • Київрада має проголосувати за коригування бюджету;
  • Центр організації дорожнього руху має виправити помилки у схемі організації дорожнього руху, на які вказала поліція, повторно направити поліції та оплатити поліції цю послугу;

Скрін листа: Сергій Пасюта

  • Поліція має затвердити схему організації дорожнього руху;
  • Центр організації дорожнього руху має підготувати тендерну документацію й оголосити тендер на будівельні роботи.

Наземний пішохідний перехід через бульвар Тараса Шевченка існував до 1985 року, потім його замінили підземним. У вересні 2019 року кияни проголосували за створення наземного переходу, з того часу минуло більш як два роки.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button