На трасі Київ-Одеса приберуть наземні переходи та ліві розвороти
Реконструкцію дороги М-05 фінансують Європейський банк реконструкції та розвитку та Європейський інвестиційний банк.
Реконструкцію дороги М-05 фінансують Європейський банк реконструкції та розвитку та Європейський інвестиційний банк.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 282 днів. За цей час ми опублікували 23529 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Проєкт реконструкції траси Київ-Одеса передбачає заміну наземних пішохідних переходів на підземні або надземні, а також закриття більшості лівих розворотів, повідомляє Інтерфакс-Україна.
Так, планують закрити 21 із 23 лівих розворотів, які наразі є на маршруті. Про це заявив на форумі «Україна 30. Інфраструктура» заступник голови ЄБРР в Україні Марк Магалецький.
Реконструкцію дороги М-05 фінансують Європейський банк реконструкції та розвитку та Європейський інвестиційний банк. ЄБРР та Кабмін уклали угоду на 450 мільйонів євро щодо розвитку транс’європейської транспортної мережі. Трасу Київ-Одеса ремонтуватиме турецька компанія Onur.
Автодорогу від Києві до Одеси почали будувати у 1926 році. На багатьох ділянках 520-кілометрову дорогу не ремонтували з 1970-80-х років. Зокрема, нагіршою ділянкою в Укравтодорі вважають відтинок від села Соколівка до Умані. Траса М-05 входить до європейського коридору Е95 Гельсінкі – Київ – Одеса – Александруполіс (Греція).
Нагадаємо, на форумі «Україна 30. Інфраструктура» президент Володимир Зеленський заявив, що будівництво Київської обхідної дороги має розпочатися цього року.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті